Gjest JuniGull10 Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Jeg har aldri testet etter el tidligere, men jeg forsøker det i denne pp. Det står at teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Jeg fikk testene i posten idag, så testet med engang pga mistanke om at el er på vei. Jeg fikk svak strek med engang, som innen 5 min ble nesten like sterk som kontrollstreken. Ville dere regnet den testen som positiv..? Er det slik at streken blir sterkere og sterkere som med graviditetstester? Jeg tester igjen imorgen. Og dere som kan litt om temperatur. Er det slik at tempen stiger FØR el eller UNDER el? Jeg måler ikke, men var merkelig varm igår..
Supersnusken Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Nesten like sterk er neg test, men den bli sikkert positiv i morgen! Test på ettermiddag/kveld, det er best!
Gjest JuniGull10 Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Ok, var litt usikker på hvor streng denne regelen var, men det er jo det det står. El er nok like om hjørnet, så fortsetter å teste :-)
Gjest AnneS Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Legger ved bildet av testrekka mi jeg Testen er positiv på dag 17, og EL var på dag 18. Temperaturen stiger dagen etter EL, altså steg den hos meg på dag 19. Lykke til
2010 Mammaen Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Det stemmer at testen er svakere rett før EL eller etter EL, jeg tipper også derfor at det blir positiv i morgen eller evt aat den ville blitt positiv i går. Her er det mengden hormoner som skal til for at et egg skal slippe som er avgjørende - dermed holder det ikke med bare noe av de hormonene (som det gjør ved graviditet der de kun er tilstede om man har blitt gravid uansett mengde). Håper du skjønner :-) Lykke til!
Prøvekanin86 Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Streken skal som andre sier her hvertfall være like sterk som kontrollstreken, helst sterkere. Trodde selv aldri de kom til å bli det, men fikk det sist syklus, da var den kjempesterk. Og da er det bare å hoppe i høyet
Gjest JuniGull10 Skrevet 21. juni 2012 #7 Skrevet 21. juni 2012 Takk for svar og et godt dokumentert bilde! Jeg er uregelmessig og har normalt lange sykluser, så håper inderlig ikke el har vært mtp temperaturen. Da har vi evt bommet litt. Av div grunner så har vi ikke fått startet prøvingen før idag!Men da tester jeg igjen imorgen og krysser fingrene for positivt resultat og en aktiv helg! Koselig å se deg her, 2010 mammaen! Husker deg godt fra småtroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå