Millies Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Testet i dag tidlig 13 dpo, og ser en svak strek dersom jeg legger godviljen til og har den i rett vinkel i riktig lys. Hva tror dere? Kan ikke legg eut bilde siden det ikke synes når jeg tar bilde. Har siden 2 dpo hatt veeeldig ømme brystvorter, kan ikke komme borti før det gjør vondt. Synes det mørke feltet rundt brystvorten har blitt støtte og mørkere, tydeligere blårer på puppene og murringer neders i magen og ryggen. Tørr nesten ikke å ta en test til i fare for at det ikke er noen strek der. Samtidig er det veldig spennende, men er vel ikke veldig lovende med så svak, nesten usynlig, strek så langt uti? Råd/ erfaringer mottas med takk!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Så langt ut? Mange får jo ikke positiv før ikm! Ta en ny i morgen tidlig!
Millies Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2012 Har jo saumfart nettet, som sikkert mange andre, og det virket som at så svak strek så sent var et dårlig tegn... Hva vet jeg Kommer til å teste igjen i morgen tidlig. Ingen tegn til tr så langt ihvertfall Takk for svar
Prøvekanin86 Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Er bare å teste igjen å se om du får en sterkere strek eller hvertfall er strek. Jeg fikk to kjempesvak 2 dager på rad og kjøpte digital. Digital tok jeg faktisk på ettermiddagsurin og den slo ut positiv:) Vil ikke gi deg falske forhåpninger, men det kan jo være noe der:) Lykke til med videre testing.
Millies Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2012 Takk for det Er bare så redd for å bli skuffet.. igjen.. Men det kan jo bli en overraskelse også! tenkte å kjøpe en digital i morgen hvis jeg fortsatt ikke ser noe til tr
solmor1 Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Fekk en supersvak test idag men er visst gravid :-) Trudde først eg såg syner da den streken kom opp, men saaaakte men sikkert vart den bitte litt tydlegare og nå så er det slik at den er synleg uansett åssen eg holder den :-) Så eit positivt svar er lovende selv om streken er svært svak :-) Skal også ta en test til i morgen for å vite det heilt sikkert :-) ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at det sitter en liten spire hos oss begge :-)
Millies Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2012 Så spennende, solmor! Hvordan gikk testingen i dag? Kan jeg gratulere? Jeg forsov meg i dag, så rakk ikke å teste. Men fortsatt ingen tegn til tr. Jeg sa feil i går, er 13 dpo i dag, IKM i morgen. Må teste i morgen. Murringene nedest i magen er intense, det kiler på en måte, og det kjennes ut som en kjempemens er på vei, samtidig har det aldri vært slik før. Krysser fringre!!
Millies Skrevet 23. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2012 Testet i dag 14 dpo og den var positiv som bare det, ingen tvil :) Problemet er at testen var gått ut på dato. Kjøpte en digital som jeg skal ta i morgen
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2012 #9 Skrevet 23. juni 2012 Gratulerer ! Hvis den var knall positiv i dag kan du nok trygt ta den digitale også i dag .. Mine billigstrimler ble ikke knall sterke før noen dager etter ikm . Hold oss oppdatert !
solmor1 Skrevet 28. juni 2012 #13 Skrevet 28. juni 2012 Gratulere :-) :-) :-) Her gjekk ikkje dette som det skulle :-( :-( Var på legevakten pga kraftige smerter i korsrygg og mage i helgen som var..... Han bekreftet at eg var ca 5 uker på vei og meinte at eg ikkje skulle bekymre meg for smertene, for det kunne vere bare at livmoren begynnte å strekke seg litt..... Men dagen etter tok smertene seg voldsomt opp og siden eg har vert med på dette før, så skjønte eg at nå mistet vi spiren vår :-( Kom i jevne tak i ryggen og nederst i magen og enkelte ganger stod eg i gangen og tviholdt i trappen pga det gjorde så vondt! Begynnte å blø og oppdaget en liten klump med en hvit hinne på ene siden og skjønte at det var nok spiren vår :-( Ringte legevakten som bekreftet at det var nok den bitte lille morkaken og spiren som var kommet ut og siden smertene hadde roet seg sakte etter at det kom ut, så ville dei at eg heller skulle holde meg heime, ta smertestillende og prøve å sove :-( Dette var så etterlengtet og nå er den gleden bare borte :-( :-( Føler meg heilt tom i kroppen nå :-( Vi har reist til danmark for en ferie i 4 dager som var planlagt leeenge før dette skjedde og siden vi har ei tulle på 4 1/2 år fra før, så ønsket eg ikkje å skuffe hun ved å bli heime, selv om eg føler at gleden er ikkje like stor ved å vere her akkurat nå...... Men smiler og prver å holde motet oppe selv om det er trist :-(
Prøvekanin86 Skrevet 28. juni 2012 #14 Skrevet 28. juni 2012 Gratulere Millies Så moro:) Solmor: Trist å høre at ting ikke gikk så bra for dere:/ Akkurat det samme skjedde meg nå. Jeg var også ifølge legen rundt 5-6 uker på vei, men mistet forrige natt:/ Hadde intense smerter i mage og rygg jeg og. Men vi får trøste oss med at da var det en feil som gjorde at fosteret ikke var levedyktig så det var til det beste. Nå er det bare for oss å vente til ting stabiliserer seg igjen og prøve på nytt, mange blir jo gravide igjen med en gang, så det er jo håp for oss og Sender deg en stor klem
Mavat Skrevet 28. juni 2012 #15 Skrevet 28. juni 2012 Solmor1 og prøvekanin86; Det samme skjedde med meg ca 6 uker på vei.. Nå i disse dager venter jeg TR igjen (eller helst ikke!!).. ca. én mnd. etter at jeg mista! Her er det bare å krysse fingrene!! Lykke til til dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå