Gå til innhold

philadelfia freia som ostekrem...hjeeelp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror det var en boks ost,ca 350 g melis og 100 g smør.Men det ser du.bare å blande til du får den konsistensen du vil:) og det kommer jo litt ann på hvor mye krem du trenger.. jeg lagde muffins i forrige uke,det ble litt for flytende så tok i mere melis.Hvis kremen blir stående litt og blir flytende kan man også putte den litt i fryseren og så tilsette mere melis.

Gjest Flora med nr 3 <3

Smørekrem/frosting! 50g smør (romtemp) meierismør som har stått fremme.200g Philadelphia ost. 200g hvit koksjokolade. 5 dl melis. 2 ts vaniljesukker. Bland smør og ost, så melis og vaniljesukker. Så den smelta sjokoladen. 

Best i hele verden!!! Mm mm!!

Smørekrem/frosting! 50g smør (romtemp) meierismør som har stått fremme.200g Philadelphia ost. 200g hvit koksjokolade. 5 dl melis. 2 ts vaniljesukker. Bland smør og ost, så melis og vaniljesukker. Så den smelta sjokoladen. Best i hele verden!!! Mm mm!!

Er det sjokoladeutgaven av Philadelphia som skal være i denne?

Annonse

Hehe, kan jo hende det hadde vært godt. Men er selve ostesmaken jeg synes er god :-) Og du kan fint pynte muffin og ha de i kjøleskap natten over oppå hverandre i en kakeboks f.eks. For den hvite sjokoladen stivner fint :)

Supert! Skal lage cupcakes til jenta sin 4 års dag på lørdag, så da skal jeg prøve denne. Blir sikkert knall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...