Schrødingerkatta Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Er dette for alle hudtyper? Og MÅ man fÅ et program av en hudpleier? Og hva er greia med den 18 ukers kuren, er det for ekstreme tilfeller av akne? Jeg kunne bare tenkt meg Å prøve Å redusere synligheten av porene og kanskje fÅ en jevnere hudtone. Holder det Å bare bruke rens, toner og evnt eksfoderm - kremen? Blir veldig takknemlig for svar, jeg blir mer forvirra jo mer jeg googler
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Jeg har brukt den 18 ukers kuren. Steinhard kur, huden flasser daglig, og ikke så rent lite. Den tar pigmentflekker, reduserer akne og glatter ut rynker. Helt utrolig, men faktisk(!) sant! Minuset er altså flassing og ekstrem rødhet. Ikke lett å smøre sminke over, den flasset jo av i løpet av dagen! Dessuten er det ikke anbefalt å ta den midt på sommeren. Når man er sår i huden får man lettere flekker, så plutselig er det flere flekker enn det var i utgangspunktet:P Jeg begynte i oktober. Dette er ikke den sterke akne-kuren, det er en annen nesten lik. Men den har samme minusene..! Selvfølgelig Må du ikke kjøpe den hos salong, men på strawberrynet er det bare halvparten av sterkhetsgrad for den kremen som virkelig er viktig for resultatet. Du blir neppe så sår og mister ikke så mye flekker og rynker. Noe av poenget med kuren kanskje;) Denne kremen kan man ikke bare kjøpe i salong, må godkjennes sykepleier i salong. Off... finner ikke før og etter bildene etter 1 mnd bruk.. ellers skulle jeg ha lagt de ut så du fikk se!
Schrødingerkatta Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2012 Tusen takk for utfyllende svar Det med hudpleieren mente jeg om det må gjøres en analyse av huden før bruk... Har bestilt foaming rens, toner og exfoderm forte på ebay i dag så får bare prøve
Gjest MMJ Skrevet 5. november 2013 #4 Skrevet 5. november 2013 Hei, prøvde du Obagi Nu Derm? Kan du fortelle om resultatet eventuelt? Tusen takk for utfyllende svar Det med hudpleieren mente jeg om det må gjøres en analyse av huden før bruk...Har bestilt foaming rens, toner og exfoderm forte på ebay i dag så får bare prøve
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #5 Skrevet 5. november 2013 Dette kunne jeg også tenkt meg å prøve. Men kan ikke gå på jobb i 18 uker å se helt jævlig ut. Det passer seg ikke. Anonymous poster hash: fd5a0...5ac
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #6 Skrevet 5. november 2013 Jeg går på disse fast hele året. Man ser ikke så jævlig ut at man ikke kan gå på jobb. Ja, man blir tørr i huden og flasser litt men mesteparten av det tørre løse kasserer jeg av på morningen mens jeg står i dusjen og huden er skikkelig våt. Og man kan ta mindre A-vitamin så flasser man mindre men heller over lengre tid. Man flasser uansett ikke i 18 uker. Ingen har engang bemerket at jeg flasset. Anonymous poster hash: 1cae0...dd5
Anonym bruker Skrevet 5. november 2013 #7 Skrevet 5. november 2013 Jeg gikk på den i 18 uker. De første 2-3 ukene var jeg veldig stram i maska, og flasset endel. Hadde med pinsett i lomma på jobb og fjernet flassete hud når jeg var på jobb. Fikk mange kommentarer på at huden strålte, og kunne tydelig se en helt annen glød. Jeg startet på kuren for å få vekk pigmentflekker, og hadde ikke tid til laser. Alle pigmentflekker er borte:) de kommer tilbake hvis jeg slurver med solkrem, men bruker obagi clear morgen og kveld til de er borte. Bestilte også produkter på ebay, langt billigere. Bruker i dag bare vask og toner, samt serum. Serumet er veldig bra! Skal du kjøre "kur" burde du hvertfall ha exfoderm som smøret på på morgenen, og a-vitamin som du blander sammen den andre kremen(husker ikke) på kvelden. Det er vel de som er essensielle, og behandler huden. Ansiktsvasken er veldig bra, og veldig drøy. Tror jeg hadde min i nesten ett år. Anonymous poster hash: f6817...ce5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå