Mamma til snart 4 Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Handlet på boots apotek idag, fram til 5 juli får vi 40%på valgfri vare, tenkte da å kjøpe brystpumpe, men var bare disse 2 inne.... Noen med erfaring?? Hvilken skal jeg velge?
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Har medela elektrisk, og har prøvd Avent manuell, og er helt klart mest fornøyd med den elektriske, mye mer lettvint og effektiv og får ut mer med den enn den manuelle.
Månefeen ♥ Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Det er veldig forskjellig, jeg prøvde Avent sin elektriske med førstemann, fikk veldig lite ut. Så kjøpte jeg Medela sin manuelle, fungerte mye bedre! Ble bare til at jeg brukte den når jeg måtte, fyrste ned et lite lagrer. Men lillemor nektet å ta flaske, var låst til amming uansett ;-)
Mamma til snart 4 Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2012 Jeg har jo selv prøvd avent si manuell å den har fynket ganske greit, ikke så mye på medela sina, så kjekt om andre o har gode erfaringer, bråker medela elektriske noe?
Juliii Skrevet 22. juni 2012 #5 Skrevet 22. juni 2012 Har 2 avent manuell fra forrige runde, og kjøpte meg en medela elektrisk. Her er min vurdering: Avent manuell: Jeg håper du liker denne lyden: "knirk, knirk, kniiiiiiirk" mens du pumper. Jeg fikk ut melk, men den forbannede knirkingen irriterte meg og vekte mannen min om natten. Dessuten består den av så mange deler, noen av de veldig små, så det blir rene lego-slottet å holde styr på når dele skal kokes mellom hver runde. Medela elektrisk: Myyyye bedre. "melker" bra, får det meste utav kua - der er lett å justere styrken på "draget". Du slipper å sitte og pumpe selv, den knirker ikke, og har lang ledning sånn at du kan gjemme selve "motoren" under dynene - det demper lyden for den stakkaraen man deler seng med om natten. Kun 3 deler (flaske, mellomledd, "tut") som gjør den mye enklere å rengjøre. Kommer i praktisk pose, så den er grei å reise med. Har klart anbefalt Medela elektrisk (hvis det er den lille runde, gule saken du mener) til de som har spurt meg - men alt er jo en smakssak!
Amia Skrevet 22. juni 2012 #6 Skrevet 22. juni 2012 Medela elektrisk - uten tvil! Jeg har prøvd begge deler. Aventen "bråker", mange små deler og er litt tung å pumpe med. Medela er effektiv, får mye ut av brystet og bråker lite. Pluss for lang ledning til motoren. Signerer egentlig det "Juliii" skrev over. Jeg startet med Avent manuell (som jeg arvet), men kjøpte raskt en Medela elektrisk. Kommer selvfølgelig an på hvor ofte en skal pumpe.
Mamma til snart 4 Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2012 Tusen takk for svar må nok kjøpe medela idag da
kaktusen Skrevet 22. juni 2012 #8 Skrevet 22. juni 2012 Helt enig her. Avent sin manuelle var bare noe styr... Setter du ikke alle delene nøyktig på plass så funker den ikke.. Mange deler så lett og gjøre feil. Denne gangen kjøpte jeg Medela sin elektriske. Er super fornøyd Nå fullammer jeg, og er skjeldent jeg trenger å pumpe meg. Men er absolutt verd d den koster
Mamma til snart 4 Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2012 Etter jeg kom hjem, kjøpt brystpumpe, Medela elektrisk swing? Er det denna som er vanlig, husker medela hadde ei annen også, men den er kanskje gått ut?? Er swingen bra ?
?en til? Skrevet 25. juni 2012 #10 Skrevet 25. juni 2012 hvilke flasker passer på medela si pumpe? mener å ha hørt en kan bruke mam flasker? stemmer dette?
Bittelille'12 Skrevet 25. juni 2012 #11 Skrevet 25. juni 2012 <p>Swing er vel den vanligste nå. Har kjøpt meg den. Har ikke født enda men hørt veldig mye bra om den Vet dessverre lite om hvilke flasker som passer til enda.. </p> <div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div>
Mamma til snart 4 Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #12 Skrevet 25. juni 2012 Håper swing er bra har kun prøvd den andre som en har batterier til som er på toppen vist dere skjønner men den er vell litt styr å dra me seg da, skulle kanskje hatt en manuell om jeg skulle ut på noe??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå