Gå til innhold

Sambo blir 25! Gavetips??

Anbefalte innlegg

Jeg er helt blank på hva jeg skal kjøpe til min kjære samboer til hans 25 års dag. Jeg har ikke kjempe god råd, og han har jo egentlig alt han trenger. Og han har veldig dyr smak.

Jeg fikk roser og en kjempefin klokke til min bursdag i forrige uke, så jeg ønsker jo veldig gjerne å gi han noe i samme duren.

Skal sies at vi er i Spania når han blir 25, så kanskje en spesiell dag der nede hadde vært noe?

Tips tas imot med stor TAKK! :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143948328-sambo-blir-25-gavetips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

lag et gavekort til han. eller en gavekort-bunke.

fxmpl:

massasje

handjob

blowjob

du lage en favoritt-middag

du vasker bilen hans i sommer,med hvit singlett og hotpants.

.

.

.

trenger ikke bruke masse penger på en gave

men siden du sier han har dyr smak, så er det jo ikke sikkert han liker en hjemmelaga,billig gave

Gjest Mammantil2prinser

lag et gavekort til han. eller en gavekort-bunke.

fxmpl:

massasje

handjob

blowjob

du lage en favoritt-middag

du vasker bilen hans i sommer,med hvit singlett og hotpants.

.

.

.

trenger ikke bruke masse penger på en gave

men siden du sier han har dyr smak, så er det jo ikke sikkert han liker en hjemmelaga,billig gave

Dette laget jeg til sambo som en liten bonus gave til jul!:) han har enda ikke tatt den i bruk, tror han rett og slett har glemt den it. Pluss at nå som jeg er gravid har jeg gjemt den litt bort for vil virkelig IKKE gjøre noe når kanskje bare hans lyst er tilstede:/:)

Men en super ide!:)

Min sambo fyller også halvrundt i år, jeg vuderer å gi han fallskjermhopp. Litt imot det for jeg er så mega nervøs at det skal skjer noe galt men dette er en opplevelse han har snakket lenge om han vil gjøre. kanskje en slik opplevelse kunne vært noe for han din ??

Annonse

Hva med å ta han med på spa mens dere er der, så kan dere bli skjemt bort sammen, og kanskje gå ut å spise en litt ekstra hyggelig lunsj/middag etterpå.

de fleste menn er jo veldig glad i massasje og sånt, selv de som ikke liker ansiktsbehandlinger og slikt er jo ofte glad i en skikkelig massasje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...