Gå til innhold

Bilde av testen! Nokon som ser det eg trur eg ser?????!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det meningen at det skal komme kun én rosa strek per vindu? Er så vant til de med kryss, jeg :P heheh!

Det er ihvertfall en veldig fin rosa strek der :) Jeg ser ikke noe kryss, men det er kanskje ikke meningen heller? Heheh

Skal kun komme en rosa strek per vindu :-) :-) Tok en test til en liten stund etter, men den viste negativt. Men det kan jo ha med at eg tok den knappe 40 min etter denne og eg er jo ikkje meir enn ca 2 uker på veg dersom denne med to streker viser rett :-) Blir en test i morgen tideleg og evt en blodprøve :-) Har stått en stund på Pergo så dette er SVÆRT etterlengtet :-) Nesten litt redd for å si det til gubben i tilfelle eg bare ser syner for eg ønsker jo ikkje å skuffe han, dersom det skulle vise seg å ikkje vere en liten spire der alikavell....

Annonse

ååååå, er så glad nå :-) :-) :-) Dette er så etterlengtet og det er på høg tid at tulla mi på straks 5 år kan få bli storesøster :-) Nå blir det vel bare å ta det med ro fremover og vente i spenning på om det gjemmer seg meir enn ett småtroll inne der, pga pergoen :-P Har skrevet på en gammel t-shirte til jentungen "storesøster" så får eg se om gubben min klarer å forst kvifor hun har på seg den :-D Holder det skjult for tulla til vi er kommet over uke 10 tenker eg :-) Så far i huset får bli stille overasket når han ser skriften :-D

Annonse

Begynnt å bli litt redd nå, for eg tok en test på morgenurin (RFSU testen) og den var negativ????!!

Men den Doc Morris testen eg tok i går på dagtid var jo positiv!

Skjønner svært lite eg nå? :-/

Er supersår på brystvortene, murringer i magen og småømme bryst, men nå er eg nesten redd for at eg ikkje er gravid alikavell :-/

Ringte legen og spurte om eg kunne få komme inn på en evt blodprøve, siden det var så usikkert svar men dei sa bare at eg skulle heller kjøpe enda en test på apoteket!

Prøvde å forklare at eg ikkje hadde penger til å komme meg verken på apoteket eller kjøpe testen idag siden eg har mistet visa kortet mitt, og eg spurte om eg ikkje bare kunne få komme bort til legen som er like bort i vegen her, men fekk bare nei og beskjed om at dei ikkje kunne ta inn noko som ikkje var akutt!

Er jo svært sårt og frustrerende for min del og måtte vente heilt til neste uke før eg får eit sikkert svar, når eg først får positiv og forteller det til mannen min og vi gleder oss, for deretter å få negativt og bli usikre! :-(

Nokon som har råd til hva eg bør gjøre??? :-(

Følr eg trenger veldig å få eit sikkert svar idag for dette er veldig etterlengtet og vi vil jo gjerne få sleppe å bekymre oss heile helgen :-(

Eller pante noen (mange) flasker? Det gjorde nemlig jeg første gangen. Hadde bestemt meg for EN test til siden den første var ekstreemt svak (myyye svakere enn din), og en uke senere ville jeg vite sikkert!

Det hører også med til historien at jeg var 15(!) år, og test nr to var klart positiv :)

Da gjekk ikkje dette som det skulle :-( :-( Var på legevakten pga kraftige smerter i korsrygg og mage i helgen som var..... Han bekreftet at eg var ca 5 uker på vei og meinte at eg ikkje skulle bekymre meg for smertene, for det kunne vere bare at livmoren begynnte å strekke seg litt..... Men dagen etter tok smertene seg voldsomt opp og siden eg har vert med på dette før, så skjønte eg at nå mistet vi spiren vår :-( Kom i jevne tak i ryggen og nederst i magen og enkelte ganger stod eg i gangen og tviholdt i trappen pga det gjorde så vondt! Begynnte å blø og oppdaget en liten klump med en hvit hinne på ene siden og skjønte at det var nok spiren vår :-( Ringte legevakten som bekreftet at det var nok den bitte lille morkaken og spiren som var kommet ut og siden smertene hadde roet seg sakte etter at det kom ut, så ville dei at eg heller skulle holde meg heime, ta smertestillende og prøve å sove :-( Dette var så etterlengtet og nå er den gleden bare borte :-( :-( Føler meg heilt tom i kroppen nå :-( Vi har reist til danmark for en ferie i 4 dager som var planlagt leeenge før dette skjedde og siden vi har ei tulle på 4 1/2 år fra før, så ønsket eg ikkje å skuffe hun ved å bli heime, selv om eg føler at gleden er ikkje like stor ved å vere her akkurat nå...... Men smiler og prver å holde motet oppe selv om det er trist :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...