Gå til innhold

Så pisslei i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens syteinnlegg. Er egentlig ikke så lei av graviditeten til vanlig. Ikke hatt særlig plager og liten mage helt til for 1,5 mnd siden.

Men i dag er jeg lei! Lei av jobben ( bare i morgen igjen da før permisjon :)) lei av buktende bulende mage i retninger en ikke trodde var mulig. Lei av at det kjennes ut som noen har åpnet mageskinnet og stappet inn en treningsball. Lei av å være avhengig av tyggis ( er jo verre enn det var med røyken) lei av å måtte sette seg ned i sofaen i 45 graders vinkel bakover pga magen. Lei av å måtte skræve som en cowboy når jeg skal bøye meg ned. Lei av å irritere meg over at ho ligger i seteleie, og i det ene øyeblikket lure på om ho i det ene øyeblikket har snudd seg, for så i neste å innse at det har ho nok ikke. Lei av å ikke orke. Lei av å se på at kåken gror ned. Lei av å ha 500 i puls og pust som en med KOLS etter å ha gått trappa.

Og forresten, ja, ikke minst lei av å være dvask og ha mistet alle musklene jeg hadde bygd opp før graviditeten. Lei av flesk!! ( Hva pokker skal man med flesk på RYGGENforresten?!?) ogikke minst lei av å ikke finne noen god liggestilling om natta.

Kunne sikkert kommet på noe mer, men tror faktisk ikke jeg gjorde det i øyeblikket! :)

Ha en fin dag liksom!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjent på tanken i dag jeg også, men jeg har 9 uker igjen... ai ai ai, he he.

Skrevet

Flesket på ryggen er til å leve på gjennom den lange, harde vinteren som venter;)) Tenk om du ikke får nok mat til vinteren? Skal det gå ut over det stakkars barnet? ;))

Skrevet

Flesket på ryggen er til å leve på gjennom den lange, harde vinteren som venter;)) Tenk om du ikke får nok mat til vinteren? Skal det gå ut over det stakkars barnet? ;))

Ja akkurat det er jeg kjemperedd for. At jeg skal bli underernært til vinteren. Mhm. :)

Skrevet

Haha, så enig så enig. Men her er det bare 3 dager til termin... Bare for å trøste deg litt ekstra: Nå starter de VIRKELIG lange ukene!

Skrevet

Kjenner så ALT for godt til det samme! Så du er ikke alene.

Skrevet

Haha, så enig så enig. Men her er det bare 3 dager til termin... Bare for å trøste deg litt ekstra: Nå starter de VIRKELIG lange ukene!

Huff og huff.... Frykter det ja, og mens jeg er såååå klar for å få henne ut, er jeg absolutt ikke klar allikevel liksom

:)

Skrevet

Haha, kan bare si aaaaameeeen!

Skrevet

Og jeg som krysser både armer og føtter for at jeg får gå helt til termin. 4 uker igjen. Vi står på flyttefot om en uke så derfor har jeg ikke tid til nurket enda:-). Formen er heldigvis super.

Skrevet

hehe kjenner meg igjen i dette ja, 7 uker til termin puhhh!

Skrevet

Enig, det er svine-tungt om dagen! Nå skal vi på en liten ferie til sørlandet den neste uken, så det skal bli en hyggelig avveksling å kjenne litt på skrekken på at babyen skal komme for tidlig ;)

Pleier å tulle med mannen min om at den eneste smertelindringen de tilbyr på sykehuset i Agder er et trestykke å bite i, og det må du spikke sjæl. . . . Lover å melde fra på forum hvis det går troll i ord ;)

Skrevet

Du glemte lei av halsbrann og lei av snorking...

Skrevet

Kjære nydelige deg! Du herlige, sure, gravide kvinne<3 :D Vi er alle så ufattelig lei enkelte dager.

I går var min elskede mann passelig redd meg da jeg oppførte meg som en sur fireåring og dreiv å kastet ting rundt meg. Papirer, nettbankbrikker, kortmapper osv. Småkjeftet hele tiden, og fant ting han TILSYNELATENDE hadde gjort KUN for å irritere meg!!!!! (Stakkars gubbe :P ) MEGAirritert rett og slett. Så klarte han å lire av seg tidenes dummeste spørsmål (syntes jeg da, som var rasende): Koffer e du så grinat i dag?

*KLIKK!!!!!!* Han angret nok i etterkant på at han i det heletatt spurte:p

Jeg måtte lese innlegget ditt til han, han lo og syntes det var underholdende, men forsto nok at det ikke er bare jeg som er vanskelig, men at graviditet kanskje ikke er like gøy hele tiden.

Håper at du får en freeesh og nydelig dag<3 Husk at kroppen bare er til utlån for øyeblikket, du får den tilbake om ikke så alt for lenge<3 57 dager til termin her:D

Skrevet

Amen og halleluja!

Når eg blir megalei så går eg inn på youtube og finner fødselsfilmer med nærbilde av dei siste 7 minuttene. Så tenker eg "åja, det var jo sånn det var. Eg kan vente litt".

Har 6 uker att, og eg rekner med at filmsnuttane blir lokkande til slutt...

Skrevet

Enig, det er svine-tungt om dagen! Nå skal vi på en liten ferie til sørlandet den neste uken, så det skal bli en hyggelig avveksling å kjenne litt på skrekken på at babyen skal komme for tidlig ;)

Pleier å tulle med mannen min om at den eneste smertelindringen de tilbyr på sykehuset i Agder er et trestykke å bite i, og det må du spikke sjæl. . . . Lover å melde fra på forum hvis det går troll i ord ;)

Hihi. Nå lo jeg godt. Du får ta frem urkvinnen i deg, for det er smertelindring for en sådan :)

Skrevet

Kjære nydelige deg! Du herlige, sure, gravide kvinne<3 :D Vi er alle så ufattelig lei enkelte dager.

I går var min elskede mann passelig redd meg da jeg oppførte meg som en sur fireåring og dreiv å kastet ting rundt meg. Papirer, nettbankbrikker, kortmapper osv. Småkjeftet hele tiden, og fant ting han TILSYNELATENDE hadde gjort KUN for å irritere meg!!!!! (Stakkars gubbe :P ) MEGAirritert rett og slett. Så klarte han å lire av seg tidenes dummeste spørsmål (syntes jeg da, som var rasende): Koffer e du så grinat i dag?

*KLIKK!!!!!!* Han angret nok i etterkant på at han i det heletatt spurte:p

Jeg måtte lese innlegget ditt til han, han lo og syntes det var underholdende, men forsto nok at det ikke er bare jeg som er vanskelig, men at graviditet kanskje ikke er like gøy hele tiden.

Håper at du får en freeesh og nydelig dag<3 Husk at kroppen bare er til utlån for øyeblikket, du får den tilbake om ikke så alt for lenge<3 57 dager til termin her:D

Hahaha. Godt at det er flere som er utilregnelige i gjerningsøyeblikket her og kaster rundt seg og oppfører seg som fireåringer, DET er jeg nemlig god til. Nå har jeg i tillegg blitt så oppgitt over den magen som er i veien at når jeg skulle tørke opp noe gris fra gulvet i går så bare sveiva jeg knuten rundt med beinet og sparket den i kroken etterpå og la meg på soffan!! Iiiik, jeg som vanligvis er så pertentlig. I tillegg får jeg helt angst av 3 åringen som, etter at jeg har fått velta meg ned i sofaen og prøver å få plass til mage og alt, sitter som LIMT inntil meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...