Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke så kjempemye erfaring. Har hatt et langt regime hvor jeg til slutt endte opp helt på blåbærtur. Det var veldig slitsomt de siste ukene psykisk. Skal nå i august igang med kort regime, fikk nytt opplegg pga jeg har vist endometriose. Men er bare glad for at jeg for kort regime.

Ellers så leser jeg her inne at alderen er med å avgjør regimelengden, men noen sier unge har større sannsynlighet for kort og andre motsatt:o

Jeg har hatt et langt regime og to korte.

Det lange regime var ekstremt tøft psykisk for meg, gjorde meg enormt hormonell og deprimert. Jeg fikk ut 9 egg og bare ett ble befruktet og satt inn, ble ikke gravid.

Så hadde jeg et kort regime som gikk veldig greit psykisk, fikk ut 20 egg og 9 ble befruktet og 8 fråsset ned. Men ble rammet av feil på st olavs som gjorde at forsøket endte negativt og alle fryseegg destruert.

Sist nå hadde jeg kort regime som vart ganske tungt pga forrige feilbehandla forsøk, men endte med 14 egg ut, ett satt inn og 4 på frys. Nå er jeg 6+6 på vei og spent på ultralyden på mandag! ;)

jeg har hatt ett kort og to lange..baby på det lange...det korte regime var ett elendig resultat hva egg kvalitet angår..men flest egg..

det siste lange ble kun 1 egg utav men det var babyen vår som nå er 19 mnd<3

Jeg har hatt et langt regime og to korte. Det lange regime var ekstremt tøft psykisk for meg, gjorde meg enormt hormonell og deprimert. Jeg fikk ut 9 egg og bare ett ble befruktet og satt inn, ble ikke gravid. Så hadde jeg et kort regime som gikk veldig greit psykisk, fikk ut 20 egg og 9 ble befruktet og 8 fråsset ned. Men ble rammet av feil på st olavs som gjorde at forsøket endte negativt og alle fryseegg destruert. Sist nå hadde jeg kort regime som vart ganske tungt pga forrige feilbehandla forsøk, men endte med 14 egg ut, ett satt inn og 4 på frys. Nå er jeg 6+6 på vei og spent på ultralyden på mandag! ;)

nicket ditt ringer en bjelle hos meg tror jeg....lurer på om vi var på ass befruktning samtidig i 2009..?uansett masse lykke til nå med graviditeten xxxx:)

Annonse

jeg har hatt ett kort og to lange..baby på det lange...det korte regime var ett elendig resultat hva egg kvalitet angår..men flest egg.. det siste lange ble kun 1 egg utav men det var babyen vår som nå er 19 mnd<3

Mitt siste, lang regime ble det og kun 1 egg ut av som jeg ruger på nå....

Håper på samme resultat som deg:)

Jeg har hatt et langt regime og to korte. Det lange regime var ekstremt tøft psykisk for meg, gjorde meg enormt hormonell og deprimert. Jeg fikk ut 9 egg og bare ett ble befruktet og satt inn, ble ikke gravid. Så hadde jeg et kort regime som gikk veldig greit psykisk, fikk ut 20 egg og 9 ble befruktet og 8 fråsset ned. Men ble rammet av feil på st olavs som gjorde at forsøket endte negativt og alle fryseegg destruert. Sist nå hadde jeg kort regime som vart ganske tungt pga forrige feilbehandla forsøk, men endte med 14 egg ut, ett satt inn og 4 på frys. Nå er jeg 6+6 på vei og spent på ultralyden på mandag! ;)
nicket ditt ringer en bjelle hos meg tror jeg....lurer på om vi var på ass befruktning samtidig i 2009..?uansett masse lykke til nå med graviditeten xxxx:)

Heidu!

Neij, jeg starta på første runde i vinter jeg! Men litt enkelt nick da, kan nor være fler! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...