peanut:) Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 I denne lange ventetida, hvor jeg hver kveld har tenkt; "i natt skjer det!" har jeg fått tid til å gruble mye...og vet at vi er mange her inne som er utolmodige og vil ha småttisene våre ut så snart som mulig:) fikk min første før tida, og alle var sikre på at nr 2 også skulle komme før...men neeeida;-) Termin i morgen og INGEN tegn på fødsel... Så nå om dagen tenker jeg mye og prøver å finne positive sider ved å gå til termin:) Har foreløbig bare kommet på en virkelig god en, og det er; -at permisjonen ikke blir forkortet:-) så lenge jeg ikke blir gående to uker OVER tiden da...;-) Noen andre som har noen positive ting vi kan trøste oss med i ventetida???
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 At det blir slitsomt nok når de kommer ut, og etter en noen uker med nattevåk tenker man ; hvorfor stressa jeg så fælt med å bli ferdig?
TurboJenny87 Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Jordmoren min sier at det er sunt å gå til termin dersom en er bekymret for fødselen. Da rekker man nemlig å bli så lei at en driter i om det gjør vondt, en vil bare ha ungen ut
Charlotte83 Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Jeg er 3 dager over termin i dag.... Tror jeg sprekker snart.,det er rett og slett vondt å være så stor.... Jeg har forsøkt det meste, turer, trapper, kanel (æsj),sex,jordmor har strippet meg (jææævlig vondt by the way) med resultat av LITT økende kynnere ,ellers ingenting! Jeg prøver å fokusere på friheten, at jeg kan sove når jeg vil, dra hvor jeg vil, slippe å dra på barnevogn etc etc,men jeg er rett og slett KLAR for å møte lilleprinsen min... ååhhh måtte han komme snart....
Leirha Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Barnet har faktisk nådd den modenhetsfrad det skal. Fare for komplikasjoner er på det laveste. Du er fysisk og mentalt forberedt, imotsetning til før termin.
Juliii Skrevet 22. juni 2012 #6 Skrevet 22. juni 2012 Fordelen med å gå helt til termin er at du kan henge på forum litt lenger, he he he Ulempen ved å gå lenge i denne tilstanden, er å leve livet sitt som en penis *akk akk*. Klarer bare å stå en kort periode, og plutselig er moroa over, og så ligger der, slapp som et slips. Tar lang tid før jeg kommer meg opp igjen.... ok, jeg er barnslig, jeg innrømmer det. Gir meg nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå