Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så forbaska lei av at alle tror at jeg skal føde ved neste øyeblikk at jeg har begynt å si : joda, her er termin rett rundt hjørne, joda jeg er enorm, håper jeg begynner å føde i kveld. ... Løgner jeg ikke kan holde styr på, men jeg bryr meg ikke. Jeg er lei, så utrolig lei av å høre det.

Jeg er 33 uker og føler meg som en hval, skulle ønske at folk kunne forstå at det ikke hjelper på selvtilliten eller motivasjonen å konstant få høre at jeg er giga svær og faktisk ser ut som en hval... Denne andre graviditeten går på den psykiske helsa løs, føler nesten jeg begynner å isolere meg pga av dette.

Joda, kan nesten ikke vente til babyen skal komme og gleder meg stort til det, men det må gå ann å si at det å være gravid er tungt og vanskelig.

hilsen lyvepaven=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som man roper i skogen får man svar heter det, synes ikke du skal ha dårlig samvittighet.

Det er en uting å kommentere størrelsen til folk, om de er gravide eller ikke! Da skal man i det minste kjenne vedkommende godt før man tar seg friheten... :)

Skrevet

Hei løgnhalsen :)

Skjønner deg godt jeg! Det er en uting å skulle kommentere hvordan andre mennesker ser ut om man er gravid eller ei. Man ville da ikke gått bort ei som ikke var gravid og gnålt om hvor stor eller liten hun er?? Slapp av de siste ukene og ha fokusen på det du får om rundt 7 uker. Om du tør så kan du jo si på en pen måte at du har en stund igjen og at du begynner å bli lei av at alle spør? Jeg hører ikke til her, men følte jeg måtte svare deg. ønsker deg en fin sommer :)

Skrevet

Huff skjønner hvordan du har det. Ganske stor jeg å, har dratt på en ekstra uke når noen har kommentert det. Syns ikke det gjør noe å ta en liten hvit løgn ang det.

Skrevet

Åh sÅ takknemlig jeg er for innlegget ditt!!!! Skjønner deg sÅ godt, sÅ godt! Jeg er dog bare i uke 28+5, men føler jeg snart kommer til Å eksplodere, og blir helt satt ut av kommentarene jeg til tider fÅr..

Vi er invitert i et bursdagsselskap kommende lørdag, men jeg vurderer seriøst Å sende bare mann og barn, og heller bli hjemme pÅ sofaen.. Dels for Å slippe alle spørsmÅl og kommentarer, og dels fordi jeg sliter med Å finn klær som jeg føler meg komfortabel i :o

Jeg sender deg en stor, god sympatiklem og hÅper de siste 7 ukene dine blir fine :)

Skrevet

Skaff deg en sånn :D

post-847562-0-15679200-1340289860_thumb.png

Skrevet

Hahahaha! En sånn hadde vært fin, var innom et nettsted med nettopp slike t shorter, husker ikke hvor det var.... Noen som har noen tips? Jeg har bestemt meg for å bli frekk tilbake. =)

Skrevet

Vi kan alltid svare "vell, jeg er gravid, hva er din unnskyldning" visst vi vil være frekke tilbake!

Skrevet

Jeg får forskjellige kommentarer om hvor stor jeg er hver gang jeg henter i barnehagen og treffer på en ansatt der.

" Sikker på du ikke venter tvillinger"

"Ja du har mye å bære på "

"Du er såååå stor"

" Det ser ut som du kan føde når som helst"

Det er ganske plagsomt med disse kommentarene, hun begynte da jeg var 22 uker på vei, er nå 28...så har noen uker igjen med gnålet hennes, det begynner å gå mer og mer innpå meg, blir lei meg av det....hun er et voksent menneske og burde begynne å tenke litt på hva hun sier hele tia... Så jeg føler med deg, ikke noe artig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...