MaMmAnÅtiLtO Skrevet 21. juni 2012 #1 Del Skrevet 21. juni 2012 Hei, jeg er en enslig forsørger mamma til to små fantastiske snille barn på 3 og 5 år. Vi har fortiden nettopp flyttet fra Bergen til Strømmen/Lillestrøm pga jobb. Jeg hadde avlastning for mine barn hver 2/3 helg fordi jeg rett og slett trengte det siden jeg har vært aleine med de siden de var veldig små. Nå som vi er på østlandet er vi vel egentlig enda mer "aleine" og behovet er fortsatt der for litt avlastning. Lurer på om det er noen gode sjeler der ute som tenker på/har erfaring å ta på seg ett sånt oppdrag/ansvar? Dette går selvfølgelig gjennom barnevernstjenesten. Kan kontakter pr mail: [email protected] PS: Føler meg ikke som årets mamma ved å legge ut en "annonse" men ble anbefalt av barnevernstjenesten får da kan vi se om vi finner "de rette" for mine barn og selvfølgelig alle parter. Med vennlig Hilsen Gina Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143948260-er-det-noen-her-inne-som-har-erfaring-eller-kunne-tenke-seg-%C3%A5-v%C3%A6re-avlasterbes%C3%B8kshjem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå