Gå til innhold

Ta tømmerrenna i Dyreparken når en er gravid????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca 21 uker på vei, og lurer på om dere blir med i Tømmerrenna når dere er ca halvveis i graviditeten? Bør vel heller stå og se på jeg da?? To små og en pappa som ønsker at jeg skal være med på Tømmerrenna....

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg hadde nok gjort det, uten å nøle :P Ikke vanlige karuseller, men tømmerrenna hadde jeg nok tatt.

Skrevet

Var nylig på tusenfryd, og der har en del av attraksjonene/karusellene advarsler om at gravide ikke kan ta dem. Tømmerrenna hadde ikke en sånn advarsel, men den er jo en del mindre enn den i Kr.sand.

Tror jeg ville tatt sjansen, men pass på i "landingen" at alle sitter støtt så du slipper og få en trøkk i magen.

Skrevet

jeg tok den når jeg var gravid, var i 6. måned og det var ikke noe problem, men de som jobbet der anbefalte meg å ikke gjøre det,men da hadde jeg og ungene stått i laaaang kø, så da ble det tømmerrenna :)

Skrevet

Jeg har holdt meg borte fra alle karuseller/tømmerrenner/bergogdalbaner når jeg har vært gravid - for sikkerhets skyld.

Tenker at babyen i magen er viktigere - og såfremt pappan kan dra med søskenene, så går jo ikke de glipp av noe. Du kan stå å ta "splash-bilde" av dem, i stedet!

Skrevet

Jeg tok både tømmerrenna og bobbanen i dyrkeparken i kristiansand i begynnelsen av denne mnd, har termin i begynnelsen av september :) Ingen problem det! det står ikke noe om at man ikke kan ta det som gravid, og jeg ville ikke stå på sidelinjen å se på :P var heller ingen av de ansatte som sa noe, enda magen er godt synlig :) Det gikk kjempe fint!

Annonse

Skrevet

jeg bor i Kr.sand og har tatt denne mange ganger :) jeg ville nok ikke tatt den om jeg var gravid!

Laaaaang kø og stå i før du skal oppi båten, du sitter løst uten noen sikring, jeg vil anbefale og ta denne neste sommer :) masse annet kos i dyrparken du kan finne på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...