Elskeråværemamma Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Er ca 21 uker på vei, og lurer på om dere blir med i Tømmerrenna når dere er ca halvveis i graviditeten? Bør vel heller stå og se på jeg da?? To små og en pappa som ønsker at jeg skal være med på Tømmerrenna....
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Jeg hadde nok gjort det, uten å nøle Ikke vanlige karuseller, men tømmerrenna hadde jeg nok tatt.
Tøffe Tøflus Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Var nylig på tusenfryd, og der har en del av attraksjonene/karusellene advarsler om at gravide ikke kan ta dem. Tømmerrenna hadde ikke en sånn advarsel, men den er jo en del mindre enn den i Kr.sand. Tror jeg ville tatt sjansen, men pass på i "landingen" at alle sitter støtt så du slipper og få en trøkk i magen.
xheda Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 jeg tok den når jeg var gravid, var i 6. måned og det var ikke noe problem, men de som jobbet der anbefalte meg å ikke gjøre det,men da hadde jeg og ungene stått i laaaang kø, så da ble det tømmerrenna
najaden Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Jeg har holdt meg borte fra alle karuseller/tømmerrenner/bergogdalbaner når jeg har vært gravid - for sikkerhets skyld. Tenker at babyen i magen er viktigere - og såfremt pappan kan dra med søskenene, så går jo ikke de glipp av noe. Du kan stå å ta "splash-bilde" av dem, i stedet!
lowe+spire Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Jeg tok både tømmerrenna og bobbanen i dyrkeparken i kristiansand i begynnelsen av denne mnd, har termin i begynnelsen av september Ingen problem det! det står ikke noe om at man ikke kan ta det som gravid, og jeg ville ikke stå på sidelinjen å se på var heller ingen av de ansatte som sa noe, enda magen er godt synlig Det gikk kjempe fint!
minønskespire Skrevet 21. juni 2012 #7 Skrevet 21. juni 2012 jeg bor i Kr.sand og har tatt denne mange ganger jeg ville nok ikke tatt den om jeg var gravid! Laaaaang kø og stå i før du skal oppi båten, du sitter løst uten noen sikring, jeg vil anbefale og ta denne neste sommer masse annet kos i dyrparken du kan finne på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå