Gå til innhold

Inspirert: Hvordan blir man gravid, helt konkret

Anbefalte innlegg

Altså... dere som har vært gravide før, kan ikke dere svare på denne?

1. Hvordan lå du etter sex? skal man ligge lenge med pute under rompa o.l?

2. Spesielle stillinger som fungerer bedre for at det skal klaffe?

3. Hvor mange pp'er brukte du for å bli gravid?

Kom gjerne med flere tips om du har..

Som nybegynner i dette gamet er det mye rart man tenker på gitt;)

Fortsetter under...

For vår del så var vi opptatt av at vi skulle ikke prøve, for å slippe stresset med det (vi har mange med dårlige erfaringer rundt oss), ta det som det kom og være avslappet. Jeg sluttet på p-piller i august og ble gravid i oktober. Den mnd jeg ble gravid merket jeg at jeg hadde eggløsning, og ble derfor ekstra spent og gira på å lykkes. Vi hadde sex dagen før og på eggløsningsdagen tror jeg, lå med beina høyt en liten stund etterpå og da var det gjort! :) lykke til! :)

Gjest UndrendeUllteppe

Jeg tror ikke at man kan gjøre noe fra eller til, foruten å ha sex uten prevensjon. Skulle stillinger og beina i været være avgjørende, ville det vært svært få uplanlagte barn kommet til, men folk blir jo gravid støtt og stadig uten å vite det. Sæden må inn når egget vil ut, enkelt og greit ;)

Vi slutter å stresse med det, jeg fortsatte livet som jeg pleide og hadde sex en gang i blant når lysta var der.

Jeg lå somregel aldri etter sex, gikk somregel rett på do.

Stillingene tror jeg ikke har så mye å si, men å sitte oppå kan vel være mindre hensiktsmessig. Ellers ville jeg tro vanlig misjonær burde være greit. Evnt har jeg hørt om at doggy skal være effektivt hvis man har bakovervendt livmor(bare noe jeg har hørt).

Selv ble jeg mest sannsynlig gravid når jeg satt oppå :P Så jeg fikk vel bevist at stilling ikke har mye å si. Hadde også sex på el dagen, så var nok da det klaffet:)

Her klaffet det på 3 prøveperiode. Slutta på pillene i midten av januar og 30.Mai oppdaget jeg var gravid(har ustabile og lange sykluser)

Altså... dere som har vært gravide før, kan ikke dere svare på denne?

1. Hvordan lå du etter sex? skal man ligge lenge med pute under rompa o.l?

2. Spesielle stillinger som fungerer bedre for at det skal klaffe?

3. Hvor mange pp'er brukte du for å bli gravid?

Kom gjerne med flere tips om du har..

Som nybegynner i dette gamet er det mye rart man tenker på gitt;)

1; Jeg gikk på do og tisset.. De svømmerne som vil ,kommer frem der dem skal uansett :-)

2; Bare kos deg og ikke tenk på stillinger.

3; 1 pp på begge :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...