Gå til innhold

Jeg skjønner overhode ingenting... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen min har alltid hatt et knallbra sexliv, også mens jeg gikk gravid med vår datter på 3 år. Han hadde ingen problemer med magen og syntes ikke den var i veien eller dempet sexlysten hans.

Nå er jeg 32 uker på vei med vårt andre barn, og for snart 2 måneder sider begynte han å heller snu ryggen til meg når vi la oss om natten, noe som ikke er vanlig da vi hadde samleie stort sett hver kveld fram til da.

Det ble lengre og lengre mellom hver gang vi var intime, han sluttet å ta på meg og ga ikke uttrykk for å ville ha sex. Men spurte meg ofte om jeg kunne "gå ned på ham"... Men det ble med det, og når jeg prøvde meg på noe mer så ble jeg avvist (på en diskre måte som at det plutselig gikk for ham). Men jeg ble jo ikke født i går...

For noen dager siden var det en måned siden sist vi var intime, så jeg tenkte at nok var nok. Jeg tok initiativet og brukte lang tid på å få han "med", men så snart vi begynte runden så ble han nesten litt rar og utilpass og han "mistet halve staken..." Da ble jeg mildt sagt veldig lei meg og oppskaket men lot vær å vise det på noen måter.

Jeg har lagt på meg ca 5 kilo mer enn med vårt første barn (men er sletttes ikke overvektig, veide 55 kilo ved starten av sv.skapet og er fortsatt tynn bare med litt mer former). Og jeg har spurt han om hvorfor han ikke vil og gir til svar at han synes det er rart å "være på besøk" hos babyen. Men denne unnskyldningen synes jeg er litt svak, da han ikke hadde problemer med det med vårt første barn. Han har samme sexlyst som før da han er veldig giret på at jeg skal gå ned på ham titt og ofte, men han dør ut så snart det blir noe mer.

Jeg er fortvilet og skjønner ikke hva som skjer... Han er ikke interessert i å snakke om hva som foregår heller. :( Og jeg føler meg mildt sagt stygg og grusom som gravid nå...

Hva ville dere tenkt i en slik situasjon? Hva ville dere gjort?

Hadde du mistenkt at han har mistet følelsene sine for deg og kanskje ville ut av forholde, eller i værste fall -Han vil komme til å være, har vært, eller er utro?

Håper noen kan gi meg sine tenker, tips og råd. For nå når jeg toppen av frustrasjon!!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg hadde stilt han mot veggen for å få ei skikkelig forklaring, og argumentert med kva som var faktum ved forrige graviditet. Videre så hadde eg fortalt kva det gjør med deg og dine følelser.

Skrevet

Dette er det du skal gjøre :

SNAKK med mannen din.. Der ligger svaret. Selv om du må dra det ut av ham. Si alt det du har skrevet her.. hva du føler, hvorfor, hvordan og alle tanker som kommer. Kommunikasjon! ;) Sett dere ned og snakk.

Skrevet

Har prøvd å prate med han, men han blir bare irritert når jeg tar det opp og svarer med at "Nei slapp av..." eller "Det har ikke noe med deg å gjøre..." OSV... Har også prøvd å fortelle han hvordan jeg føler meg når han avviser meg og at han ødelegger forholdet. Men til nå virker det ikke som at det anfekter ham.

Men skal mote meg opp til å ta det opp med ham igjen ikveld, og KREVE en forklaring på hvorfor han oppfører seg slik. Nå har jeg sulla nok rundt grøten og vært forsiktig med å prøve å få det ut av ham. Og det har åpenbart ikke hjulpet til nå, for jeg tror ikke på den unnskyldningen han kom med først... Må vell gi ham et ultimatum! Men hva?

Skrevet

er det ultimatum du er ute etter, så ligger det i dine egne kort... det blir ingenting på han, om det ikke blir noe på deg... om han ikke liker å se på magen, så får han snu deg da...

Skrevet

Vanskelig å si hva disse mannfolka egentlig tenker...

Jeg er gravid med førstemann, og har ikke "fått meg noe" på...tja, et halvt års tid... :/

Gubben er vel redd for å gjøre noe skade, sette igang fødselen, eller noe...hva vet jeg...

Jeg vet jo at han elsker meg, og den lille frøkna i magen. Han gir meg jo masse oppmerksomhet.

Jeg har ikke giddet å mase masse på han, siden jeg har innsett at han ikke har særlig lyst på meg nå som jeg er gravid...selv om jeg jo synes det er litt småleit.. :)

Det kan jo hende gubben din også bare har fått en fiks ide i hodet sitt, som gjør at han ikke har lyst? Han synes jo sikkert ikke at du er "stygg og feit" selv om han kanskje ikke har kjempelyst på sex akkurat nå...kanskje han er stressa på jobben, eller er sliten av andre grunner...

Men du kan jo fortelle han rolig at, kanskje det er teit, men du blir lei deg...og at når han ikke sier hva som plager han, så blir det lett til at du begynner å spinne tanker som at du tror han ikke tenner på deg osv...

Har han noe respekt for følelsene dine da, så vil han jo berolige deg, ved å fortelle årsaken til den merkelige oppførselen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...