Gå til innhold

Hva slags sandaler har deres barn, dere med 2-3åringer?

Anbefalte innlegg

2åringen min har fått et par sandaler men liker ikke å bruke dem fordi han stadig snubler med dem. Tydeligvis uvant og trenger trening.

Men samtidig mistenker jeg at sandalene er litt dumme, de er litt stive med plastsåle.

Han finnes ikke klønete ellers, så det må være noe med sandalene tenker jeg.

Noen som har gode tips til bra sandaler?

Fortsetter under...

Vesla her har et par timberland sandaler, med lukket tå (om du skjønner hva jeg mener?). Hadde noen med tærne åpne før, og de ble det bare snubling av.

Ellers så brukes mest et par nike 'sommerjoggesko', med god myk gummisåle og 'netting' i resten av skoen. (kjøpt i usa, vet ikke om de selger det i norge).

Ja, det er virkelig verdt investeringen å gå på f.eks eurosko å kjøpe gode sandaler. Vi hadde først et par billigsandaler i fjor til jenta vår på nesten 2, hadde akkurat samme problemet. Min mann velger alltid billigste alternativet og vil nødig bruke mye penger på en ting. Vi kjøpe pony sandaler på eurosko til 399,- og angret ikke et sekund. De er så myke at du kan nesten brette de dobbelt. Satt veldig godt på foten og ble de ultimate favorittskoene. I år kom min mann og sa at det måtte vi gjøre igjen i år.. Og det skulle man aldri tro av han så da er det virkelig verdt det. Det er dyrt med sko til de små altså..!

Vi kjøper "uten tå"

Endret av Vanililla

D er greit og kjøpe noen ting billig, men sko er ikke en av de! Gode sko er viktig for disse små barneføttene.. Og gode sko koster. Sånn er d bare. Både Viking og Ecco har gode sko. Og jeg ville og kjøpt sandaler med "lukket" tå.

Barn snubler og mye hvis skoene er litt for store... Bare et tips :)

Vi har kjøpt ecco til vår tulle på 2 år. Lukket tå så hun ikke skraper opp tærne. God støtte rundt anklene og rågummusåle. Brukte ecco i fjor også og hun tok sine første skritt i de. har også et par sommersko fra ecco.

Dyrt men absolutt verdt det

Annonse

Kjøper Ponny sine på eurosko og de er bare fantastiske!

Har kjøpt sandaler til 5-600 kr som bare har vært dårlige,så gjør ikke det igjen!Skal også kjøpe til 3 barn så jeg kjøper altid den ponnypakken eurosko har i påske tider.

Joggeskoene er også bare helt fantastiske

Kjøpte et par Moomin sandaler på Brandos. De er kjempefine og sitter godt på foten. Lukket tå, og fleksibel såle.

Kanskje litt spesiellt å kjøpe barnesko på nettet, men vi bor på et sted med elendig utvalg.. ;) Dessuten er det fri retur, om skoen ikke passer. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...