bittelill Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Jeg har fått avtale om å strippes av jordmor i dag. Er 38+5. Gru/gleder mer veldig nå. Gruer meg mest. Dette er nr 3 og har aldri blitt sjekket engang før fødsel tidligere. Lurer veldig på hva hun finner ut!!!
3 blå Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Jeg gjorde det sist jeg var gravid og grua meg sånn, alle sa det gjorde så vondt. Vel, jeg synes ikke det... Hun gjorde det en søndagettermiddag i tillegg til akupuntur. Jeg hadde 3 cm åpning da. Tirsdag morgen starta fødselen, og 24 timer etter var han ute
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Ingenting å grue for Ikke behagelig, men tar jo ikke lange stunden Kan komme litt blod/slim rett etterpå, etterfulgt av forhåpentligvis kraftige menssmerter som går over til rier Ble strippet med andremann 8 dager over termin, funket gull Fikk rier bare timer etterpå! Men man må være moden og gjerne litt åpnet, snodig at du blir strippet når du bare er 38 uker - men lykke til så mye
BABY-JENTE Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Ingenting å grue for Ikke behagelig, men tar jo ikke lange stunden Kan komme litt blod/slim rett etterpå, etterfulgt av forhåpentligvis kraftige menssmerter som går over til rier Ble strippet med andremann 8 dager over termin, funket gull Fikk rier bare timer etterpå! Men man må være moden og gjerne litt åpnet, snodig at du blir strippet når du bare er 38 uker - men lykke til så mye Ja, det var tidlig å bli strippet allerede i uke 38... Det har de faktisk egentlig ikke lov til. Men lykke til :-)
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Eg ble strippet i uke 37, men hadde då to dager bak meg med maserier og 3 cm åpning. Fekk den kvelden :-D
bittelill Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2012 Takk for oppmuntring og gode ord Dere hadde rett, det var slett ikke så ille som mange sier var moden med bare 1 cm, men fikk vel ikke følelsen av at fødselen er heeelt rundt hjørnet enda nødvendigvis. Grunnen til at jeg fikk undersøkelse og stripping såpass tidlig er at jeg har født tidlig m de to andre, og fødeavdelingen stenger for sommeren snart, så for å evt kunne slippe å reise så langt for å føde kunne vi prøve Ha fått litt slim, og litt magemurring, men har ikke helt troen. Men håper håper
bittelill Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2012 Ja, ødela vel anonymiteten min litt der, men. Var jordmor Silje som gjorde strippingen. Kjenner litt vondter i magen enda på kvelden (ikke eier altså), men belager meg på flere dagers venting, tror ikke heeelt det hjalp. Men er spent hver kveld, for har en følelse av at det vil starte på natta... Vet ikke helt hvorfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå