Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Akkurat som sist. Tar en evighet før jeg slår meg til ro om kvelden, og våkner mye i løpet av natta. Merkelige greier... Sånn er det visst bare når jeg er gravid 20+1 i dag. Også disse drømmene da hehe...
Mango86 Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Som jeg skulle skrevet det selv! Har vært våken i mange tima allerede... Er 15+3 nå.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2012 Da er vi to. Har allerede fått vasket 2 maskiner med klær, laget frokost til gutta og ryddet etter de gikk Skulle tro jeg var enda mer trøtt på fridagen etter lange dager på jobb. Blir vel enda en morgenfugl vi venter...
Salomine Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Samme her. Er blytrøtt, og kan duppe av i stolen på dagtid (noe jeg aldri gjør ellers) men om natta blir det kun 3-4 timers søvn maks. Og drømming ja, det er et kapittel for seg.........har strevd med en grønn boblejakke med rosa broderi og lillarutet for de få timene jeg sov i natt. Skulle på død og liv ha denne jakka som var det fineste jeg hadde sett, men den fantes bare i en butikk på Gjøvik og jeg bor i Kristiansand. Kavet ivei for å få tak i den...........at det går an å drømme sånt.....
Solskinnsbolle Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Samme her, er dødstrøtt men får ikke sove om kvelden. Når jeg endelig sovner må jeg opp flere ganger om natta for å gå på do, og får problem med å sove igjen da. Drømmer konstant om merkelige ting. Når klokka ringer om morgenen er jeg laaaangt borte i drømmeland og våkner med svære ringer under øynene. Skikkelig irriterende.
cindy85 Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Samme her. Kan legge meg 23 tiden og ligger til 04 våken.. Og opp igjen 07.. Det kribler i bein og armer.. Og det er varmt og kaldt om hverandre. Jeg er vanligvis et sovemenneske, mem det er helt motsatt nå.. Men er jo super trøtt og sliten på morran da.. Håper det gir seg snart.utrolig slitsomt
LivHeidi Skrevet 22. juni 2012 #7 Skrevet 22. juni 2012 Jeg sover egentlig bra, og mye, men våkner mange ganger i löpet av natta, og alltid kl. 5 hver morgen i det siste har jeg värt lys våken og klar til å begynne dagen. Tvinger meg likevel til å sovne igjen, siden jeg skal väre på jobb fra 8.30-17.00. Trött hele forbaska dagen. Irriternde, slitsomt, og jeg föler at alt jeg tenker på er å få sove. Snart ferie, å du ballalajka det skal bli godt. Skal jeg gi fullstendig F i når jeg sover helt enkelt, og forhåpentligvis kvikner jeg til i löpet av juli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå