Gå til innhold

Står ved et "veivalg", og vet ikke hva jeg vil gjøre videre. Noen som kan se, som kan gi meg noen råd?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Litt annerledes spørsmål enn det "vanlige" her inne men ;)

Jeg har gått på arbeidsavklaringspenger siden 2007, jobbet tidligere som sykepleier, noe som ikke er aktuelt for meg lenger. Jeg skal nå ut i APS gjennom NAV. Forsøker å finne ut hva jeg kan tenke meg å jobbe med, men jeg er helt blank. Har ingen interesser, og kan ikke se for meg hva jeg kan like. Så derfor lurer jeg på om noen kan "se" hva jeg kan passe til? Kommer jeg til å finne meg noen jobb, og trives med det?

Jeg er født 18.11.75

Fortsetter under...

Jeg ser mange fornøyde barn rundt deg! :)

Kanskje noe med barnehage el? Virker som du er klar for en ny utdannelse også, ikke bare arbeid.

Mvh Catteklatt

Jeg ser mange fornøyde barn rundt deg! :) Kanskje noe med barnehage el? Virker som du er klar for en ny utdannelse også, ikke bare arbeid. Mvh Catteklatt

Takk for svar :) Ja jeg vurderer å forsøke meg i barnehage, men vet ikke helt om det er noe for meg heller. Har tre jenter hjemme å "holde styr på" ;). Tenker jeg ville hatt en enkel fabrikkjobb der jobben kan bli automatisert og man slipper å tenke, men det er vel litt for "enkelt", ikke sikkert jeg ville trives i lengden med det heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...