Leirha Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Marco kom til verden 17 juni, 5 dager over termin..Etter en knalltøff uke. Tredjemann er en luring, kanskje? Jeg har laget et blogginnlegg om fødselen og uken før...Og skrevet litt om hva som hendte etter fødselen, ting ble ikke helt som planlagt. Jeg legger ved blogginnlegget for jeg orker ikke skrive om opplevelsen en gang til, det ble så mye å skrive. Og ja, det er et laaangt innlegg. http://littkritikk.blogspot.no/2012/06/da-marco-ble-fdt.html Men en ting, for dere som får estimert størrelsen på barnet... Gutten min ble estimert i uke 33 til å være 3300gram, han var 4300gram.
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Gratulerer!!! Har ikke lest historien din ennå tredjemann er helt klart en luring, det var min nr tre og. Og vekt estimering er ikke til å stole på. På nr to ble min estimert til å være normalvektig, og var 4800 gram når han kom ut !! :0)
Bamsemams74 Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Gratulerer med gutten! Det høres absolutt ut som du skulle ha bli lagt inn mye tidligere.... håper alt går fint med infeksjonen:) Jammen var de vanskelige med å sleppe deg inn på føden!
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Herremin. Ble helt utslitt bare av å lese historien din!!! Fy fader du var tålmodig og tøff. Jeg er fjerdegangs og hadde aldri slått meg til to med det der!
Juliii Skrevet 21. juni 2012 #7 Skrevet 21. juni 2012 Gratulerer så veldig mye - gleder meg til å lese fødselsistorien din
BABY-JENTE Skrevet 21. juni 2012 #8 Skrevet 21. juni 2012 GRATULERER med gutten! Herregud for en fødsel - den varte jo over flere dager! Hørtes tøft ut! Synes kanskje det var rart at du ikke fikk komme inn på sykehuset før etter tre dager, når du har styrtfødsler bak deg... De kunne ihvertfall ha undersøkt deg? Jeg har en kort fødsel bak meg, og jordmødrene på sykehuset sier jeg får komme inn med en gang jeg tror det kan være noe på gang, så får de heller bare sende meg hjem etter en undersøkelse. Jeg er redd for å føde hjemme eller i bilen...
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 21. juni 2012 #9 Skrevet 21. juni 2012 Du er steintøff! Gratulerer så mykje! Håper tredje ikkje dr sånn hos meg :-D
magnhild81 Skrevet 21. juni 2012 #10 Skrevet 21. juni 2012 Gratulerer så mye med lille store Marco. Herremin for en fødsel, og jeg synes min 3. fødsel var grusom og lang, men heldigvis ikke sånn som din. Nå venter jeg nr 4 og ska føde i Stavanger jeg også, jeg vet ikke heilt om jeg egentlig har lyst til det nå etter å ha lest historien din. Håper alt er vel med både mor og lillegutt.
Leirha Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #11 Skrevet 21. juni 2012 Tusen takk alle sammen Jeg har også to styrtfødsler bak meg, og fikk beskjed om å komme inn så fort jeg kjente noe. Det var en av grunnen til at jeg ringte så mange ganger, det ogb at jeg faktisk var bekymret. Og ja, jeg syns det er merkelig at de ikke hørte mer etter. Jeg ønsket en undersøkelse, men de mente at en undersøkelse ikke ville gjøre meg noe godt hvis jeg bare ble sendt hjem igjen, jeg ville bare blir skuffet. Vanskelig å si, men jeg tror ikke det, at jeg hadde blitt skuffet, jeg hadde visst litt hvor landet lå. Men for dere som skal føde på SUS, de er utrolig dyktige og koselige der, og hvis du opplever lignende som meg, så stå på krava bare, for jeg hadde fått komt inn hvis jeg hadde satt ned foten. Hadde jeg vært førstegangsfødende så hadde jeg det. Og jeg tror også at de hadde tatt meg inn om jeg hadde vært detogså.
Mummy to 3 little boys Skrevet 21. juni 2012 #12 Skrevet 21. juni 2012 Takk veldig mye at du delte fødselshistorien din. Håper alt står bra med deg og Marco nå og han har blit skrevet ut fra nyfødt intensiv avdelingen. Jeg selv har 3 gutter, 7åring, 3åring og snart 3 uker. "Boys rock "!!!! Gratulerer med din lille familien :-) og lykke til med barsel tiden. Jeg har opplevd at alt er mye lettere med nummer tre ;-)
.Lillemy. Skrevet 21. juni 2012 #13 Skrevet 21. juni 2012 Gratulerer så mye med gutten, fint at du delte fødselshistorien din med oss. :-)
Mamma til tre gutter Skrevet 21. juni 2012 #14 Skrevet 21. juni 2012 Gratulerer så mykje.. Tøff dame du er. Eg har født to ganger og alt dette blode du skriver om skremmer meg. Eg har ikkje sett en dråpe blod under mine fødsler, uten om på slutten når ungen er ute.. Så blei en smule litt redd her... Kos deg masse..
Gullunger Skrevet 21. juni 2012 #15 Skrevet 21. juni 2012 Gratulerer så mye!!! Det må ha vært kjempetøft for deg når det sto på! Godt at alt gikk bra til slutt! Kos deg med Marco og guttene dine!!!
Ullsokken Skrevet 21. juni 2012 #16 Skrevet 21. juni 2012 Så ærlig og flott beskrevet fødsel:-) gratulerer :-)
krølle... Skrevet 21. juni 2012 #17 Skrevet 21. juni 2012 Gratulerer så mye med prinsen! Har virret litt innom her for å vente på deg. Vi hadde jo termin med få dagers mellomrom og delte spyingens gleder leeeenge! Håper alt går knirkefritt videre og at du får nyte livet med den nye lilleprinsen!
Leirha Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #18 Skrevet 21. juni 2012 Gratulerer så mye med prinsen! Har virret litt innom her for å vente på deg. Vi hadde jo termin med få dagers mellomrom og delte spyingens gleder leeeenge! Håper alt går knirkefritt videre og at du får nyte livet med den nye lilleprinsen! Takk for det krølle, jeg har jo følgt med på deg også, og var så utrolig glad på dine vegne når du endelig fikk ut den lille, og den fæle kvalmen forsvant. Jeg kan si jeg var veldig lykkelig dagen etter han ble født og jeg kunne innta min første frokost uten et snev av kvalme, brekkning eller oppkast overhodet. Så jeg kan bare tenke meg hvordan det må ha vært for deg som hadde det noen hakk verre. Nå får vi bare kose oss med de herlige små, jeg nyterå være trebarnsmamma, føler meg på en merkelig måte hel nå
krølle... Skrevet 22. juni 2012 #19 Skrevet 22. juni 2012 Gratulerer så mye med prinsen! Har virret litt innom her for å vente på deg. Vi hadde jo termin med få dagers mellomrom og delte spyingens gleder leeeenge! Håper alt går knirkefritt videre og at du får nyte livet med den nye lilleprinsen! Takk for det krølle, jeg har jo følgt med på deg også, og var så utrolig glad på dine vegne når du endelig fikk ut den lille, og den fæle kvalmen forsvant. Jeg kan si jeg var veldig lykkelig dagen etter han ble født og jeg kunne innta min første frokost uten et snev av kvalme, brekkning eller oppkast overhodet. Så jeg kan bare tenke meg hvordan det må ha vært for deg som hadde det noen hakk verre. Nå får vi bare kose oss med de herlige små, jeg nyterå være trebarnsmamma, føler meg på en merkelig måte hel nå Første frokost på syv mnd var helt vidunderlig! Jeg har kommet langt på listen over mat som har vært ønsket, og er sikkert den eneste som går opp i vekt etter fødselen jeg har bare kommet til barn nr to, og tviler litt på at det blir nr tre, men man vet jo aldri... gleder meg til å følge med deg videre på bloggen din!
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 22. juni 2012 #20 Skrevet 22. juni 2012 Gratulerer såååå mye! har vært inne på siden jevnt å trutt for å se hvordan det gikk med deg. Så bra nå klekker vi en etter en hehe Vi ses vel inne på din baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå