Gå til innhold

har du lange eller korte negler.?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg går hos negldesigner og forsterker neglene med gele ca hver 4-5 uke. Setter ikke på noe så de blir lengre, og filer de jevnlig underveis. De er verken veldig korte eller veldig lange. Maler hvit kant på tuppen hos negldesigneren. Veldig deilig, ser alltid velstelt ut. Og neglene holder bedre når de er forsterket, knekker ikke så lett og fliser seg ikke opp som mine ellers gjør.

Jeg går hos negldesigner og forsterker neglene med gele ca hver 4-5 uke. Setter ikke på noe så de blir lengre, og filer de jevnlig underveis. De er verken veldig korte eller veldig lange. Maler hvit kant på tuppen hos negldesigneren. Veldig deilig, ser alltid velstelt ut. Og neglene holder bedre når de er forsterket, knekker ikke så lett og fliser seg ikke opp som mine ellers gjør.

er det dyrt???

brekker mine hele tiden+??

Annonse

passe lange, akkurat nå har jeg fersken farget neglelakk;)

fikser de hos negldesigner ca 4-5 ganger i året. da får jeg lengre negler og fransk manikyr;) skal dit om 2 uker. mine er veldig myke, og fliser seg lett, har prøvd all mulig neglelakk uten hell.

filer ca 1 gang i uken og har på neglelakk. hva gjør du da.

Korte med klar lakk/polert, eller en og annen gang med farge. Plages med eksem på fingre og de må skånes for tynnere og aceton. Bruker kortisonsalver som ikke er bra å få på øynene osv. Jeg går imidlertid helt bananas med farger på tærne, neonrosa as we speak (har på hansker når lakken skal fjernes). Er vanskelig å få vasket hodebunnen godt nok med lange negler føler jeg, pluss VONDT å dytte kontaktlinsene innpå øyet og ta de ut igjen. Ikke særlig hygienisk med lange negler heller, særlig når man plasserer tampongen uten den staven.. :)

Gjest sommerfuggel i vinterland

Jeg har lange negler. Steller dem ikke heller, annet enn å dytte ned neglbåndet innimellom. Men det hender jo at jeg har 8 lange og 2 korte, for jeg brekker stadig vekk en av dem.

Jeg pleide å bite fram til for 14 år siden, men selv i dag er jeg helt avhengig av å ha med neglfil. For skulle jeg brekke en negl uten å få filt den med en gang, så går fingeren rett i munnen og tennene blir brukt som fil :( Funker dårlig, gitt, for da ender den med å bli så kort at det nesten gjør vondt. Slike uvaner sitter virkelig godt i en... :(

Jeg MÅ ha litt lengde pÅ neglene. Synes det er grusomt ubehagelig Å ha de sÅ korte at "huden gÅr over negla" (har ikke noe bedre mÅte Å forklare det pÅ!). Men pleier ikke Å stelle de sÅ altfor mye. NÅ har jeg faktisk pÅ oransje neglelakk, men det er første gang pÅ et par År. SÅ, nÅr de blir for lange, eller en av dem knekker (skjer ikke ofte, har ganske sterke negler) sÅ klipper jeg dem til passelig lengde eller sÅ kort som den negla som knakk. Jeg er veldig fornøyd med neglene mine, føler meg sÅ feminin nÅr de er litt lange ;)

Annonse

Kortklipte negler uten neglelakk. Pga jeg jobber med mat. MEN jeg elsker neglelakk, og lakkerer neglene hver fredagskveld og nyter det hele helgen ;) Jeg benytter ferier fullt til å få nyte litt å ha litt lengde på neglene mine.

Jeg har veldig korte negler, kjempestygge. Biter, og det har jeg gjort så lenge jeg kan huske.

Men om en uke skal jeg støpe på negler, og det gleder jeg meg til. Det blir kjempefint. Gjorde det mye før, men har tatt en lang pause pga 2 tette babyer, for da er det både upraktisk med lange negler og mye pes å komme seg til en negldesigner.

Da velger jeg å ha de akkurat passe lange, sånn at de går litt utenfor huden på fingeren. Også lakker jeg de i en blek rosa eller ferskenfarget neglelakk.

Syns det er kjempefint med fransk tipp, men det ser ikke bra ut når man har så korte negler som meg, så da må jeg vente til de har grodd ordentlig ut under acrylneglene.

I tillegg skal jeg støpe på tærne, og det er virkelig å anbefale. Det blir også kjempefint. Særlig for de som ikke har så fine negler i utgangspunktet på tærna. (jeg biter ikke disse altså, men syns det blir så uendelig mye finere enn de jeg har naturlig. Disse tar jeg med fransk tipp)

Når jeg har vært hjemme i permisjon med baby har jeg alltid hatt kortklipte negler. Det er mest praktisk.

Nå har jeg begynt å jobbe igjen, og har halvlange negler. Med lys neglelakk. Føler meg mer vel med det. Før fikk jeg støpt på negler, og selv om det er veldig fint, er det upraktisk på jobben siden jeg sitter foran PC`en hele dagen og skriver, skriver, skriver.

Det er deilig de gangene jeg klipper dem helt korte, men føler meg finest med litt lengde.

Har korte negler. Lakker de ofte sort, rødt, oransje, grønne, de fargene jeg liker. Synes ikke det er pent med lange negler lakket i knalle farger og jeg liker farger så da blir de korte da. Har sterke negler og kan fint spare de, men synes det er altfor mye "jobb" med lange negler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...