Gå til innhold

F*en.. Er så lei av detta..

Anbefalte innlegg

Jeg rakk akkurat teste positivt i går på strimmel test, mens i dag både strimmeltest og clearblue test "gravid". Men lykke ble kort for nå har jeg blødd som en foss.. Og heftige kramper :( så denne gangen gikk det ikke heller.. Men bør vel være glad for at jeg har iallefall blitt gravid to ganger i år.. Etter å prøvd å bli det i 5 år.. Men føler meg bare tom og naiv som trodde det endelig skulle bli et lite spire på oss. Nå er det nesten 5 måneder til neste gang til at vi kan prøve pga min samboer sin turnus og min EL.. Blir nok ingen baby i magen dette året heller :,,(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143948046-fen-er-s%C3%A5-lei-av-detta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender deg berre ein klem og seier at eg føler med deg! Eg forstår godt at dette ikkje var noko kjekt. Prøvd i 5år? Fått hjelp? Neste gong Må det jo gå bra, alle gode ting er 3! Det er jo mitt mareritt å oppleve det du gjer no, så eg ynskjer deg berre ein god sommar!

Annonse

Tusen takk for all omtanke av dere.. Det varmer :)

Browneyes:

Jeg er en av de uheldige som har alvorlig grad av PCOS på eggstokkene som gjorde at jeg fikk beskjed om at jeg ikke kunne bli gravid. Så etter mye slanking så fikk jeg beskjed om at jeg kunne prøve prøverør med en liten sjanse. (en liten sjanse er jo mye mer enn null!)

Men så visste det seg at jeg ikke tåler hormonbehandlingen pga er mye mer alvorlig utsatt for å få blodpropp enn en normal person..

Så nå er jeg endelig fått en ganske stabil syklus det siste året - dog jeg er overvektig, gitt opp slankinga, gitt opp hele barn og prøve å komme oppå livet igjen så er jeg ikke bare blitt gravid en gang, men to i år. Men ingen av gangene har passert 8-9 uker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...