It's all about me Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Parkett er selvfølgelig også utelukket Har virkelig ikke lyst på fliser da fugene irriterer vettet og at jeg heller ikke synes det er spesielt fint. Mannen derimot vil ikke ha linoleum da det ser billig ut. Er det noe annet revolusjonerende som vi ikke vet om i farten?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Ingenting i veien for å ha tregulv så lenge du har dusjkabinett!
Major HotLips Houlihan Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Skipsgulv? Selvfølgelig med dusjkabinett
Gjest Kira med en av hver Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Blir kanskje litt for likt fliser for deg, men har dere sett på Fibo-Tresbo veggpanel? Det er ganske store plater man setter opp på vegg og gulv. http://www.fibo-trespo.no/dt_subfront.aspx?m=33
Von Hertelhofen Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Hørt om gummigulv? Det er kult, men jeg vet ikke om det er vanlig å ha på bad.
It's all about me Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2012 Burde vel kanskje ha sakt at vi ikke skal ha dusjkabinett, så må være noe som tåler vann. Kan ha fliser eller stengulv i dusj-sonen, men vil ha noe annet utenfor. Allikevel må det tåle vann-søl.
It's all about me Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2012 Blir kanskje litt for likt fliser for deg, men har dere sett på Fibo-Tresbo veggpanel? Det er ganske store plater man setter opp på vegg og gulv. http://www.fibo-trespo.no/dt_subfront.aspx?m=33 Ja disse skal vi ha på vaskerommet, men vil ikke ha det på hovedbadet. Dessutten er det gulvet som er problemet, og der kan vel ikke disse brukes.
It's all about me Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2012 Hørt om gummigulv? Det er kult, men jeg vet ikke om det er vanlig å ha på bad. Vet, det er utrolig kult hvis vi tenker på det samme. Vil ha det på rommet til ungene, men er veldig nedstemt der dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå