M1975 Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 hei, er annengangsfødende, 26 uker på vei, og syns magen vokser mye nå. Er litt bekymret for hvor stor magen kan rekke å bli frem til termin.... Har dere erfaringer som er kommet lengre enn meg? Kan jeg forvente en dobling liksom?!?
anonym91 Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 går med nr 2 eg og. synntes magen kom tiligt denna gangen. men har roa seg litt nå. håper ikkje den blir dobbel her hvertfall men magen kan bli ganske så stor ja
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Neida. Den kjem i rykk og napp. Min var kjempestor og på topp av grønne grønne feltet den gang, men no er den heilt normal.
M1975 Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2012 Takk for beroligende ord:) satser på at det stabiliserer seg litt nå fremover før den siste intensive vekstfasen. Skal hvertfall tenke på kostholdet, og styre unna sjokolade, for er redd for strekkmerker hvis magen blir alt for diger. Hyggelig hvis man kan slippe det:)
kreiken Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Jeg fikk veldig tidlig stor mage, men strekkmerkene kom ikke før rundt uke 36.. Har smurt meg masse med gode kremer og oljer siden uke 20 tror jeg, men det har tydeligvis ingen effekt. Ligger nesten utenfor skjemaet på symfysemålet ;-) Ang den grafen på helsekortet så er den ganske utdatert og ikke noe særlig godt utgangspunkt å se på dersom man tror man har stor mage :-) Jeg tror det går mest på om man har mye fostervann, stort barn i magen, fysikken på kroppen, hvordan barnet ligger etc etc.. Og som regel ikke noe å bekymre seg så mye over :-) Viktigste er å nyte tiden som gravid :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå