hjertevippen Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 1. mann lå med hodet ned fra uke 28. Lillemann ligger med rompa ned i uke 31, så det på ultralyd her om dagen. Legen sa det ikke var noe de tenkte på før i uke 36. Pyttsann tenkte jeg, han snur seg vel snart. Men etterpå begynte han å forklare hva som skjer hvis han fortsatt ligger med rompa ned i uke 36. Det er vel god sjanse for han snur seg rette veien? Erfaringer`?
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Jo hei du. Sånn var det her og. Så det første gang på ul i uke 31, jordmor var ikke bekymret, fortsatt sete uke 34, fortsatt ikke bekymret, kontroll nå om mandag uke 36+2 og FORTSATT sete!!! Hva var det legen din sa om hva som skjedde i uke 36? Her blir det ny ul uke 37+6 og hvis ikke hodeleie, samtale på sykehus/ planlegge keisersnitt ( eller det vil si de vil vel samtale om det skal bli setefødsel eller keisersnitt, men setefødsel er UAKTUELT)
hjertevippen Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2012 Han sa samtale om setefødsel ved sykehus og at det alltid var epidural , ristimulering og nøye overvåkibg pluss røntgen av bekken på forhånd eller planlagt khadde søren meg ikke turt og født i seteleie selv. Hadde epidural og ristimuli v første fødsel og synes det var ille nok. Uff av meg. Tvi tvi håper din snur seg riktig vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå