Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. mann lå med hodet ned fra uke 28. Lillemann ligger med rompa ned i uke 31, så det på ultralyd her om dagen.

Legen sa det ikke var noe de tenkte på før i uke 36. Pyttsann tenkte jeg, han snur seg vel snart.

Men etterpå begynte han å forklare hva som skjer hvis han fortsatt ligger med rompa ned i uke 36.

Det er vel god sjanse for han snur seg rette veien?

Erfaringer`?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo hei du. Sånn var det her og. Så det første gang på ul i uke 31, jordmor var ikke bekymret, fortsatt sete uke 34, fortsatt ikke bekymret, kontroll nå om mandag uke 36+2 og FORTSATT sete!!! Hva var det legen din sa om hva som skjedde i uke 36?

Her blir det ny ul uke 37+6 og hvis ikke hodeleie, samtale på sykehus/ planlegge keisersnitt ( eller det vil si de vil vel samtale om det skal bli setefødsel eller keisersnitt, men setefødsel er UAKTUELT)

Skrevet

Han sa samtale om setefødsel ved sykehus og at det alltid var epidural , ristimulering og nøye overvåkibg pluss røntgen av bekken på forhånd eller planlagt khadde søren meg ikke turt og født i seteleie selv. Hadde epidural og ristimuli v første fødsel og synes det var ille nok. Uff av meg. Tvi tvi håper din snur seg riktig vei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...