Gå til innhold

Jeg blir sprøøø! Litt ekle detaljer...

Anbefalte innlegg

Niagarafossen i morges har nesten stoppet opp. I tillegg har jeg ikke vondt i magen, og ingen andre mens-tegn.

Brukte tampong i morges, og den var det litt ferskt blod på, og litt brunt. Etter å ha byttet til bind og vært aktiv i hele dag har jeg bare en stripe i bindet. Og jeg som pleier å ligge langflat med smerter og kremper.

Hva er det som skjer? Jeg lurer megselv med at dette er en festeblødning, og at jeg er gravid likevel. (Men det er 13 dager siden el, så festeblødning kan det ikke være.)

Leser alt jeg kommer over om blødning tidlig i svangerskapet, og girer megselv enda mer opp!

Flere som har det sånn? TR kom en dag for tidlig, og jeg vet egentlig at jeg bare lurer meg selv! Måtte bare få det ut, håper noen gidder å lese :)

Fortsetter under...

Er nok en svææært liten sjans for det :( Hadde jo en svaaaak positiv test på søndag, men den var det nok noe galt med. Er vel heller det at ønsket var så sterkt at jeg ikke klarer å legge håpet fra meg.

Men jeg er fortsatt kvelm og sliter med matlyst da, så kvalmen har en annen årsak :(

Burde kanskje ta en ny test? jeg hadde og litt småblødninger å lurte på om jeg var gravid, kom litt utflod annenhver dag, men testen viste negativ, så kom den skikkelige tr en uke etter at den skulle så, er snart ferdig. Så vi kan bli lurte.

Annonse

Joda.. Det er håp i hengende snøre ;) Tr trapper seg nok opp i natt sånn at jeg må krype ut av sengen å ta smertestillende :( Må huske å ta det med meg når jeg legger meg.

Har ikke ømme pupper, til og mer mindre enn når jeg har tr. Og IHVERTFALL mindre enn når jeg er gravid... Jeg må på do hele tiden, men det kan være en uvi, er flink på de :)

Urk, nei bare tiden vil vise, gleder meg bare til jeg kan legge håpet helt dødt, for jeg VET jo egentlig at det bare er tullete å håpe...

Da jeg ble gravid med min eldste, ventet jeg mensen på en torsdag. Hadde tatt en g-test noen dager før som var negativ, og jeg begynte ganske riktig å blø på torsdagen. Dette varte t.o.m. lørdag, for så å stoppe helt opp; jeg bruker vanligvis å ha mens i 8 dager...

Tok så en ny g-test påfølgende tirsdag, og den ble positiv nesten før jeg rakk å tisse på den :P

Så muligheten er jo der... :D

Nikamo: Blødde du mye da? Jeg var på innvendig UL på fredag kveld, og da fant legen noe væske i buken min. Han kunne ikke se om det var blod eller annen væske, men jeg lurer på om det er det som kanskje kommer ut nå? Eller kanskje det er litt sent for at det skal komme nå?

Dette er 12 år siden, så jeg skal ikke være skråsikker... Men mener jeg blødde som en vanlig mens (og jeg blør vanligvis mye), for jeg trodde jo virkelig at løpet var kjørt. (Men skjønte at det var noe muffens når det stoppet brått etter bare tre dager.)

Får håpe det bare var noe "overskudd" som skulle ut ;) Tester du igjen i morgen? Og blør du noe mer nå, eller har det stoppet helt?

Nå i kveld har det stoppet helt... Blir tullete av dette, Har ikke blødd så mye, kom en liten foss i morges, så har det kommet litt etterhvert.

Vanligvis blør jeg i 5-7 dager, siste mens var på 5 dager. Nå 2??

Jeg kommer nok ikke til å teste igjen i morgen, venter noen dager nå. Håper at jeg bare ble gravid sent, og derfor begynte å "festeblø" i går. Men jeg tror egentlig bare at jeg lurer megselv.

Er bare det at jeg ikke har mensfølelse som gjør at jeg lurer litt. Men har ikke akkurat gravidfølelse heller...

Men nå når jeg leste at man kan ha el to ggr i en syklus fikk jeg håpet opp IGJEN! Herregud, at man aldri skal gi seg da! ;)

Annonse

Ja, den som vil lures lar seg lure ;)

Hadde jeg bare hatt LITT magesmerter, så hadde det vært greit, da kunne jeg sluttet å håpe... Men jeg har ikke engang hatt antydning til kramper i magen denne gang..

ærk, er kjedelig å håpe og tro hele tiden :(

Jeg hadde fremdeles hatt håpet jeg også altså - du er ikke alene!

Synes du er superflink som klarer å vente med å teste da ;) Men dersom dette virkelig var en festeblødning, så er det jo sikkert lurt å vente for å få et sikkert svar.

Fremdeles ikke mer blødning eller? Er jo like spent som deg her jeg :D

Hi hi, Nikamo :) Jeg har hatt en ørliten blødning i dag, men så har det stoppet opp igjen. Skifter bind hyppig for å følge med, nå har det ikke vært noe på omtrent 6 timer..

Og det som har kommet så langt er lyst rødt, og uten noe "greier". Er bare blod, liksom. Har hatt en 1*1 mm med "blodblære", det er alt..

Men er vel bare mensen som ikke er helt i gang etter pilleslutt i bagynnelsen av mai.. Selv om jeg hadde heftigere mens forrige måned..

Ha ha ha, jeg klarer å "overtale" megselv igjen :D

Spennende å se hvorfor kroppen din tuller sånn :)

Kansje det er et godt tegn??

Må bare si at kommentaren til Nikamo var super bra :) " den som for seg er en dritt" he he den setningen er gull verdt for oss som sliter her inne :) tror kansje at jeg kommer til å bruke den engang :wacko:

Ha en fin søndag jenter :wub:

Hi hi :)

Jeg tok en test i går morges, men den var vel negativ.

Er nok bare kroppen min som ikke er helt i lage etter pilleslutt :)

Blødde litt friskt blod uten klumper i 2-3 dager, med pauser på nettene.

Men det var ikke så lite at jeg kunne gå uten bind, men heller ikke så mye at jeg risikerte å blø igjennom. Middels, kanskje :)

Faderullan da, hadde jo håpet at neste test var positiv da :(

Men altså, jeg var også litt tullete (eller mensen var litt tullete i hvert fall!) sånn rett etter pilleslutt... Kroppen trenger vel å komme i rute igjen også. Men det er så kjipt når kroppen lurer oss!!

Absolutt! Men jeg tror også at jeg er ekstremt ute etter tegn. Alt er jo tegn. Til og med når mensen kom, så trodde jeg at det var et slags graviditetstegn. He he :)

Får bare håpe at neste pp slår inn :) Hadde mensmurring i dag, så kan jo nesten tro at det er el på gang allerede. Hadde ikke mensmurringer under mensen, men fikk det etter mensen var slutt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...