Connie86 Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Jeg er i dag 11+6 og begynte plutselig å blø en del i går kveld og det fortsatte utover natta, det var friskt blod. Jeg ringte legevakta og fikk beskjed om å vente og se det an til i dag å ringe legen, jeg spurte om det var mulig og komme inn til sjekk men fikk til svar at de ikke gjorde noe sjekk så tidlig, er nesten 12 uker på vei tidlig? Heldigvis ga det seg i dag morges og nå er det bare litt gammelt blod igjen, jeg har ikke hatt noe smerter i det hele tatt og har ikke opplevd at det har kommet noen klumper eller slim. Fikk beskjed av legen om å ta det med ro og har vært hjemme fra jobb i dag. Jeg har privat UL på tirsdag og grugleder meg, jeg føler meg fortsatt gravid og har vært kvalm og veldig sliten i dag så jeg håper selvfølgelig at spiren er der fortsatt. Selv om jeg er livredd grunnet blødningen er jeg samtidig ikke så bekymret og går bare å håper på det beste. Jeg hadde daglige blødninger fra uke 7-10 så jeg håper at gårsdagen bare var at jeg har veldig skjøre slimhinner krysser alt jeg har for at det går bra:)
Kremtopp Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Uff, vet hvordan det er. Jeg opplevde en inkomplett abort i 11/12 svangerskapsuke for 2 år siden, blødde litt og det var litt friskt og litt gammelt, ingen smerter. Ringte legevakta og forhørte meg, men fikk samme beskjed som du har fått. De kunne ikke hjelpe meg, jeg måtte ta kontakt med fastlegen min dagen etter, fikk heldigvis time på dagen da jeg ringte ham og henvisning til ultralyd samme dag. Håper din lille spire har det bra og ønsker deg lykke til med ultralyd
Connie86 Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2012 Begynte å blø litt igjen i går kveld, men ikke på langt nær like mye som kvelden før. Tatt fri i dag også og fått time hos legen litt senere, skal prøve å få UL så fort som mulig.
Connie86 Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2012 Da har jeg vært hos legen. Tross blødningene de siste dagene fant hun hjertelyden og bare å få høre den nå løftet flere kilo av skuldrene mine, jeg er så lettet:) Fikk henvisning til UL for sikkerhetsskyld, så imorgen bærer det av sted til AHUS, gleder meg til å se den lille:D Er 12+0 i dag så snart flytter jeg over til 2 trimester, fikk også høre at jeg hadde typisk 12 ukers mage:)
tingeling<3 Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Hvordan har det gått med deg? Håper alt er bra med den lille :-)
Connie86 Skrevet 21. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2012 Legen fant hjertelyden i dag og jeg skal på UL i morgen:) Siden hun fant hjertelyden er det minimal risiko for at noe kan skje.
Connie86 Skrevet 22. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2012 Da har jeg vært på UL og alt så strålende ut:D Var ikke helt fornøyd med legen, men det er en annen sak, hehe:) Blødninger trenger absolutt ikke å bety at du mister. Nå har vi fått bilder og skal fortelle det til familiene i løpet av helgen, gleder meg utrolig mye da dette blir første barnebarn på begge sider:) Har sett at 1 trimester varer til uke 13 så da blir jeg visst her en uke til.
Kremtopp Skrevet 23. juni 2012 #9 Skrevet 23. juni 2012 Så bra å høre jeg hadde en liten blødning i uke 7+4 da jeg ventet nr3, det gikk fint og jenta vår er akkurat fylt 1 år og er frisk og rask kos deg videre med magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå