Gjest fin fremtid Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Har fått opp en sommerflørt i sommer, og dette virker så spennende! Kan det være noe i sommer eller ikke? Kanskje senere i år? 280584
Gjest fin fremtid Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Noen som ikke har sett eller som kanskje er nybegynnere som har lyst til å prøve å se på meg? Når det kommer en mann inn i livet mitt? Om det er en jeg har møtt? Utseende/alder?! 280584
Fuglefrø Skrevet 1. august 2012 #4 Skrevet 1. august 2012 Hei, jeg er helt ny i dette, men jeg trakk et kort på deg. Kortet som kom opp var The Hermit: Eneboeren, du kan ha godt av å bruke litt tid på å være alene og bruke tid på å bli kjent med deg selv. Lytt til din indre stemme og bli tilfreds med å være i ditt eget selskap, å være alene og å være ensom er ikke det samme. Du har mye visdom, som du kan finne glede i å dele med andre. Vær en rådgiver. Beklager, var kanskje ikke akkurat det du ønsket å høre? Det betyr ikke at du må være ensom, men kanskje ikke det er mannen i ditt liv du har møtt akkurat nå. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå