Gå til innhold

Hvilken "sydenvogn" anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva koster den og er det full liggestilling? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter råd fra de her inne ble det en 4me Trille. Virker veldig bra ut i forhold til pris og har full liggestilling. Har prøvetrillet den nå før vi drar!

Skrevet

Hvis du googler finner du mange andre anbefalinger, jeg spurte om noe av det samme for ikke så lenge siden.

Skrevet

Jeg kan anbefale chicco liteway. Lett å håndtere. Full liggestilling. Enkel å slå sammen. Den er på fast lav pris på babyshop til 1295 tror jeg det var. Og så har de jo 25% rabatt der ganske ofte, hvis du er vib medlem.

Vi hadde det med til syden nå, veldig fornøyd. Og her hjemme sover hun i den på dagtid på balkongen.

Ps. Kjøp solskjerm - nestn ingen trille har stor nok beskyttelse.

Skrevet (endret)

4ME Fusion har full liggestilling og justerbart fotbrett.

Blir mini sammenslått.

Har bare prøvetrillet i butikken, men denne må da være et av de bedre alternativene hvis man skal ha reisetrille! ;)

Koster 1499,- ny.

Endret av PetitAnge
Skrevet
4ME Fusion had full liggstilling go justerbart fotbrett. Blir mini sammenslått. Har bare prøvetrillet i butikken, men denne må da være et av de bedre alternativene hvis man skal ha reisetrille! ;) Koster 1499,- ny.
Den er også stiligere enn "vanlige" triller synes nå jeg ;)
Skrevet

Maclaren techno xt. Full liggestilling, superbra solskjerm som dekker hele vogna omtrent, og supre hjul. Koster ca 3000 kr.

Skrevet

Vi er veldig fornøyde med 4me fusion+ trillen vår.. Har regulerbart fotbrett, er liten sammenlagt, kommer med både regntrekk, myggnett og bag, og lillegutt sover godt i den.

Skrevet

Har quinny zapp xtra, og den er virkelig verdt pengene! Hadde den med til syden, helt fantastisk trille! Full liggestilling, ekstra solskjerm, forover og bakover vendt. Koster 2799,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...