Gå til innhold

Uke 17 og enda ikke fått innkallelse til ultralyd

Anbefalte innlegg

Jeg er så spent at jeg dauer! Håper alt er bra med den lille..

Rett før jeg bestiller privat, vet at her i byen kan en få time på dagen. Men det drøyer vel maks et par uker til før jeg får time så får vente i spenning en stund til.

Fortsetter under...

Annonse

Så merkelig. Jeg var på første kontroll i uke 8. Hun sendte mld til sykehuset, og jeg fikk inkallelse til ordinær UL 1 uke etterpå. Alt gikk automatisk. Du må få ringt

Tydelig det går unna på SS Kristiansand i forhold til andre steder :)

Tror det varierer fra sykehus til sykeheus. Jeg er såpass "gammel" at jeg hadde rett på første ultralyd i uke 12, og ble henvist i god tid før dette. Men fikk ikke ul før i uke 19 grunnet travelhet på sykehuset. Mange gravide i distriktet her tydeligvis : ) Jeg valgt da å bestille tid privat.

Jeg var på min andre kontroll nå og er ikke i mere enn maks uke 10(mellom 7-10).

Og igår diskuterte vi gynokolog når jeg var der. Hu ringte meg allerede igår og idag avtalte vi allerede time til ordinær ultralyd. Så tror det er forskjell på hvor fort sånt går rundt omkring. Skal også ha en ultralyd neste uke siden de legene der jeg er tydeligvis ikke skjønner oppned på en ultralyd skjerm :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...