Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Rosene, kan du være så snill å spå meg. Har nettopp gått gjennom en MA.

Lurer på når jeg blir gravid igjen? Kjønn? Gjerne hvis du ser noe annet som dukker opp.

Jeg har en gutt på 6 og jente på 1 år.

Tusen takk på forhånd.

Annonse

Hei Rosene! Du har sett på meg tidligere og jeg synes du er riktig flink, traff mye rett på meg :)

Jeg lurer på når jeg får jobb (er nyutdannet og har søkt lenge)? I tillegg er jeg gravid med nr.4 og lurer på om det er gutt/jente i vente? Har gutt-jente-jente. Termin 260113

Jeg født 201288

Annonse

21.05.87 :

Jeg føler at det vil gå bra med deg,og at du endelig kan slappe helt av.Men du er nok litt beskymra ennå,men det må du ikke være-,Husk at når du er beskymra så sender kroppen signaler til babyen at du er stressa/beskymra--Forresten så får jeg inn at du har gledelig nyheter på vei til deg,faktisk kan du akkurt ha fått den eller den kjæm innen 2 mnd..Det har med gledelig familie ting,kansje hører du fra en gammel venn/fam som du ikke har sett på en stund.Jeg ser at dette gjør deg godt og glad.Jeg vil anbefale deg akupunktur ,det vil få deg roligere ,pluss en fin metode for å prøve altarntive metoder. Du føler deg nysgjerrig og utålmodig. Men nå bør du bruke hodet og vurdere ting nøye før bestemmelsen tas. Muligheten for vekst kommer i form av et dilemma, og du bør ta utfordringene selv om du har lite lyst. Det er svært viktig å være sannferdig

Lykke til..

hei:) ser du tidspunkt/dato for fødselen min? jeg er født 21.06.83
Heia.

Jeg føler at du vil få ca 8-10 dager før- Noe med tallet 6 får jeg opp..Kan bety 6-10 dager før.Eller kan bety at din fødsel starter rundt den tiden..

Sjekk posten din innen 3 uker.. Der ligger det en koslig overraskelse..

Hei Rosene! Du har sett på meg tidligere og jeg synes du er riktig flink, traff mye rett på meg :) Jeg lurer på når jeg får jobb (er nyutdannet og har søkt lenge)? I tillegg er jeg gravid med nr.4 og lurer på om det er gutt/jente i vente? Har gutt-jente-jente. Termin 260113 Jeg født 201288

Heia ;)

Takk for koslig ord ;)

Jeg føler sterkt for en liten prins på deg-;) En liten hjerte knuser ;)

står for nye, kreative prosjekter. Stikkord for kortet er fruktbarhet, originalitet, unnfangelse, virilitet, maskulinitet, intuitive evner, kunstnerisk inspirasjon, entusiasme, tillit, mot, optimisme og oppfinnsomhet.

Du vil få gode muligheter innen karrieren. Jeg ville ha sagt at du får en ny stilling innen 3 mnd..Men jeg tror nok du vil begynne å jobbe før den tiden ja.Det ser ut som at noen anbefaler deg videre ang jobb..Moro at andre er fornøyd med din jobb,ikke sant? Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp, og du starter kanskje å male, skrive, reise, klatre, spille et instrument eller studere.

Jeg ser nye prosjekter på deg her,faktisk 2 nye å..Moro da ..

. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd.

Du er en snill person med et stort hjerte ,og du er som regel alltid godt likt uansett hvor du befinner deg så liker folk deg sia du er en slik en flott omsorgs person

kortet for generøsitet. Det handler om å gi og ta, og det å ha og ikke ha noe. Det kan være litt uklart hvem som har hva. Tenk deg om: Hvorfor er du i denne situasjonen og hva foregår egentlig? Sannsynligvis befinner du deg i en god økonomisk posisjon, og du har nok med penger. Kortet viser til gaver, sympati, vennlighet, takknemlighet, belønninger og beskyttelse.

Lykke til

Hei Rosene:)! Så flott at du er tilbake;)!

Jeg lurer på om du kan se graviditet og fødsel på meg?

Fødselsdato 030775. Til info så driver vi med prøverør, har hatt tilsammen 7 innsett uten hell. Vi tenker å ta turen til Danmark og prøve en annen metode. Blir antakelig til høsten:).

Ser du andre ting i forhold til jobb og fremtid?

Tusen takk for at du tar deg tid til å se:)

Hei Rosene!

Tar også sjansen på at du ser på noen flere;)

Jeg lurer litt på det med barn.. vil det komme flere barn og evt kjønn og når?

-også lurer jeg på litt sånn generelt - vil det bli noen store endringer i livet mitt i nær framtid?

f030670.

På forhånd takk:)

-gir tilbakemelding når tiden er inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...