Gå til innhold

Er det flere i Oslo området som har termin 15 januar her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bor i Ski og har termin 3.januar. Dette er min første:)

Var hos legen i dag for jeg har hatt en del blødninger de siste dagene og hun var veldig bekymret siden jeg er 12 uker. MEN, hun fant hjertelyden og alt hørtes bra ut:D Fikk henvisning til UL i morgen på AHUS.

• 3 uker senere...

Annonse

Gjest Vinda

Jeg bor i Oslo og har foreløpig termin 23. januar. Tror nok det blir litt senere, men. Første barn.

UL 23/8 på Riksen, hvor jeg også har fått fødeplass.

Håper å finne noen å henge med etterhvert - har ikke så mange venner med barn. Er 30.

Jeg bor i Oslo og har foreløpig termin 23. januar. Tror nok det blir litt senere, men. Første barn. UL 23/8 på Riksen, hvor jeg også har fått fødeplass. Håper å finne noen å henge med etterhvert - har ikke så mange venner med barn. Er 30.

Har og fått plass på riksen, med u.l den 16.8. Blir spennende :o)

• 2 måneder senere...

Annonse

Jeg bor også i Oslo og har termin i slutten av januar. Dette er min andre, og han kommer bare 14 mnd etter førstemann...så vi er jo veldig spent på hvordan det blir ;) Skal på UL i juli, blir spennende!

Det var tett ja. Blir sikkert mye slit i noen år, men de kommer sikkert til å få stor glede av å være så tett i alder :)

Gutten vår blir 1 år og 10 måneder når nye mini kommer. Er og veldig spent på hvordan det blir og hvordan han takler sin nye bror :)

• 2 måneder senere...

Her går det bare fint hvertfall. Har det meste av klær og utstyr på plass, mangler litt mer ullklær bare. Tenker at jeg må ha endel av det, hvertfall med den kulda som har vært i det siste!

Ellers syns jeg det er litt lenge til januar enda, skulle gjerne fått babyen før men for hans del får jeg håpe det drøyer til 2013!

Hva med dere, har dere alt utstyr i boks? Vasket og brettet? Og fødebagen pakket ;-)?

Jeg har vasket endel klær, men må som deg skaffe litt mer ullklær. Det meste av utstyr er på plass. Får senga i dag :)

Jeg går også og tripper i spenning og kunne ønske januar var litt nærmere... Selvfølgelig skal han få bli ferdig vokst i magen først, men jeg gleder meg så til å se han!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...