Gå til innhold

"Gamle" navn til jente - forslag mottas med takk!

Anbefalte innlegg

Vi venter ei jente, og jeg er veldig glad i navn som mange sikkert forbinder med gamle damer - Astrid, Sigrid og Ragnhild er blant mine favoritter. Men av litt ulike grunner kan vi ikke bruke noen av de navnene (noe blir oppkalling etter noen vi ikke vil oppkalle, noe blir samme navn som andre i nær slekt har), så jeg er ute etter forslag til andre navn i samme duren som vi kan vurdere! Helst ikke i altfor norrøn stil; Frøya og lignende blir for heftig for mannen, men likevel gamle norske navn med tradisjon.

Alle forslag mottas med stor takk :)

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest SnabelA og Kitty
Vi venter ei jente, og jeg er veldig glad i navn som mange sikkert forbinder med gamle damer - Astrid, Sigrid og Ragnhild er blant mine favoritter. Men av litt ulike grunner kan vi ikke bruke noen av de navnene (noe blir oppkalling etter noen vi ikke vil oppkalle, noe blir samme navn som andre i nær slekt har), så jeg er ute etter forslag til andre navn i samme duren som vi kan vurdere! Helst ikke i altfor norrøn stil; Frøya og lignende blir for heftig for mannen, men likevel gamle norske navn med tradisjon. Alle forslag mottas med stor takk :)

Agnes

Astrid

Edith

Elsa

Oline

Ingrid

åsa

Kirsten

Selma

Mina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...