Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde uttak sist tirsdag fikk ut 12 egg, 9befruktet, 1 satt inn på onsdag og 8 på frys. Lurer på om jeg er litt overstimulert tung pustet magen er en ballong. Hadde over 40eggposer på ul. Lurer på å lenge dere gikk på crinone fikk beskjed om 2 uker er dette riktig? Hvorfor ikke lenger?

Gjest Trulte med to små

Hadde uttak sist tirsdag fikk ut 12 egg, 9befruktet, 1 satt inn pÅ onsdag og 8 pÅ frys. Lurer pÅ om jeg er litt overstimulert tung pustet magen er en ballong. Hadde over 40eggposer pÅ ul. Lurer pÅ Å lenge dere gikk pÅ crinone fikk beskjed om 2 uker er dette riktig? Hvorfor ikke lenger?

OJ, 40 eggposer!!! Høres litt skummelt ut syns jeg. Har du kontaktet lege eller snakket med klinikken ang symptomene dine nÅ? Det syns jeg du bør mht overstimulering. Lykke til som ruger!

Takk for det. Har pcos var derfor det ble så mange. Nei har ikke snakket med di har ikke lyst å ligge på sykehus akkurat:). Virker som det er mange som har det verre en meg angående overstimulering, så satser på at det går over av seg selv. Gratulerer til deg også 3lykke:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...