Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei!!

Til dere som har vært på ul og som må gå på sprøyte i noen dager til...ble dosen også forandret på--- økt eller noe slikt !?

Jeg har fått sterke dose denne gangen fra dag 1 - gikk på 150IE Puregon i 8 dg . og økte til 175 IE i 3 dager etterpå....og denne gangen starter jeg på 175 IE i 8 dager.....så langt...

Venter i spenning og krysser alt jeg har for Dere at spirene henger seg godt fast :-)

Klem klem

For 3 år siden da jeg hadde ferskforsøk sist så hadde jeg 175 ie første 8 dagene for så å ha en dag med 225 og en med 250 før de tok ut 22 egg hvor 16 overlevde og 12 ble befruktet.. Denne gangen så begynte jeg på 125 ie i 7 dager, så 150 i 3 dag er og 150 i 2 dager til. Så er spent på morgendagen. De håper jeg ikke blir overstimulert slik som sist.. :)

Annonse

Du skal ha fersk nå da? Vi holder til i Haugesund, kjører fra Stavanger. Har en stor gutt på 12 fra tidligere forhold, naturlig hele vegen:-) satser på oddsene er bra fra min side for dette skal fungere.

. Denne gangen er det ferskforsøk ja. Er tom for egg på frys. Ble gravid på forrige fersk også, men mistet dessverre en gutt i uke 22. Frøkner vår er fra samme egguthenting som han var. Gubben har ei fra før som straks er 9 år.. Det er meg det er noe "feil" med.. Har ikke eggeløsningen. Men har nå gått ned 10 kilo, og håper det hjelper på.. Vi bor rett utenfor Lillehammer :)

Takk det samme Kalia78. :) håper virkelig ikke at de sier at jeg må fortsette i noen dager til.. Det koker i eggstokkene mine.. Håper det er et godt tegn. :) venter spent på oppdatering i morgen fra deg.. Skriver nok her inne på flyet hjem i morgen. :) :)

Ønsker oss begge lykke til i morgen engel:-)

. Hei. Hvordan gikk det med deg i dag? Det blir egguttak på fredag og innsetting mandagen. Legen er redd jeg blir overstimulert denne gangen også da jeg hadde langt over 20-25 eggeposer nå også. Hadde det 3 år siden også. Og denne gangen så var dosene halvert.. Jaja..måte ta det som det kommer. Men hadde mange bra iallfall, og livmora såg mottakelig ut sa legen. :) spent på uttaket på fredag jeg nå. :) Endret av engel2010+jente2011<3

Venter på svar? Får du ikke vite det da du er der? Legen sier ifra med en gang på st.olav.. :) vi reiser opp igjen i morgen tidlig og har bestilt hotel i Trondheim. Blir ikke fly da vi skal ha med veslefrøkna også.mtar det som en tur.. Er jo "bare" 6 timer kjøring hver vei. Reiser ned igjen på fredag. Flyr vel opp igjen alene på mandagen for innsetting, har time så sent som kl 14 på mandag.. Skal sette eggeløsningssprøyten kl 00:15 i natt.. Er nesten den jeg gruer meg mest til.. Husker sist så fikk jeg sinnsykt med menssmerter da..men det var jo pga at jeg var overstimulert.. Masse lykke til.. Håper eggene vokser veldig og at du får uttak på mandagen.. Da blir det jo innsetting onsdag, så blir jo ganske likt allikevel.. :) :)

Venter på svar? Får du ikke vite det da du er der? Legen sier ifra med en gang på st.olav.. :) vi reiser opp igjen i morgen tidlig og har bestilt hotel i Trondheim. Blir ikke fly da vi skal ha med veslefrøkna også.mtar det som en tur.. Er jo "bare" 6 timer kjøring hver vei. Reiser ned igjen på fredag. Flyr vel opp igjen alene på mandagen for innsetting, har time så sent som kl 14 på mandag.. Skal sette eggeløsningssprøyten kl 00:15 i natt.. Er nesten den jeg gruer meg mest til.. Husker sist så fikk jeg sinnsykt med menssmerter da..men det var jo pga at jeg var overstimulert.. Masse lykke til.. Håper eggene vokser veldig og at du får uttak på mandagen.. Da blir det jo innsetting onsdag, så blir jo ganske likt allikevel.. :) :)

Annonse

Sånn ja, da var det ferie^^ var ikke i Haugesund på UL, men en nærmere i Stavanger, så måtte vente på svar fra Haugesund siden det er de som bestemmer. Blir 3 dager til med 250 ie Gonal-F, og EL sprøyta kl. 20.30 lørdag kveld. Opp mandag for uttak. Ser fram til bli ferdig:-)

Å ja.. Slik å forstå.. Slik vi ikke får lov til det.. :( jeg spurte de i dag om hvorfor det ikke kunne gjøres, og de svarte med at de ville ha folkene under observasjon selv.. :) men jeg overlever da noen turer til Trondheim. :) blir spennende med uttak på mandagen da.. Mange eggeposer så langt eller?

Er riktig spent på mandagen og uttak.. Snart er det tid for siste Gonal-F.. Har vert øm i magen noen dager nå.. Men eggene vokser jo så^^ hva er normal størrelse på slimhinnen forresten? Min var 13mm på onsdag, og det var bra sa gynekologen

Da har jeg hatt egguthenting i dag. Fikk ut 16 bra egg. Hadde mange små også, men de tok de ikke ut.. Er mørbanka og støl et visst sted. Men et så verdt det.. Er spent på telefon fra st.olav i morgen og hvor mange som har overlevd og blitt befruktet.. :)

Fikk telefon fra st.olav tidlig i dag.. Alle eggene overlevde, men "bare" 5 av 16 var befruktet og hadde startet å dele seg..var flere som var befruktet også, men de såg visst ikke så bra ut.. Men er fornøyd med 5 også vi. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...