Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde langt regime i mars og da betalte vi ca 22000-23000kr. Sprayen koster rundt 900kr, jeg måtte ha to stk. Ene sprøyta kostet rundt 8000, men det kommer jo også ann på hva dose du skal ha. Jeg gikk på 225 og denne gangen skal jeg opp til 300 så da regner jeg med at sprøytene blir dyrere-:(

Annonse

Wiiippiddiwipp :) Nå nærmer det seg nesespray tid, førstkommende søndag 5 august er jeg/vi igang igjen med ny runde. Gleder meg skikkelig igjen, er efaring rikere etter negativtforsøk sist.. Har oppstart med sprøyter 23 aug og uttak uke 36 :) Er på Riksen :D:D

Annonse

Jeg skal begynne med puregon så fort mensen kommer.. Håper det blir første uka i september. Har blitt satt opp på uttak i uke 38. Går fort dit nå. :) gratulerer EnG+1? Blir spennende fremover.. Hvor langt er du? :)

Hei!

Jeg skriver meg inn her, er helt ny her inne. men å se at det er så mange fler i min situasjon gjør meg glad. ikke at dere har samme vanskeligheter, for det unner jeg ingen. men at det er noen å snakke med som skjønner hva jeg går igjen. jeg er på første forsøk av ivf og lurer jo på en del som jeg kanskje kan få svar på mer:) begynte på spray 23, juli. og skal inn på samtale på riksen 14, august. har time igjen for egguttak i uke 35, hvis alt går etter planen . tvi tvi. utenom det er det ganske ukjent. har vært igjennom 3 mislykkede insemenasjons behandlinger.

Så spennende :) Hyggelig å ha noen på samme vei:) holder du til østlandet?

Verokris : jeg startet i går, starter ikke på sprøytene før 23 aug.. Du er nå hakket foran meg gitt.. Første gang for dere??
Jeg starter nok rundt 23 august på sprøyter også :-)

Verokris : jeg startet i går, starter ikke på sprøytene før 23 aug.. Du er nå hakket foran meg gitt.. Første gang for dere??
Jeg holder til på østlandet. Bor i Akershus og sogner til Ullevål. Du da?

Hei du :) Vi er på Riksen :):) Bor i Drammen:)

Starter på sprøytene til torsdag :) Gleder meg så nå.. Tiden går så sakte/sent :o

Jeg holder til på østlandet. Bor i Akershus og sogner til Ullevål. Du da?

Var å hentet ut spray og to pakker med sprøyter til nesten 9000kr igår og jeg må enda ha tre pk til med sprøyter, ser bare 1000 mappene flagrer ut vinduet. Godt vi får igjen alt denne gangen-:) måtte ringe IVF idag da jeg har gått tre mnd på p-pillere for å stabilisere mensen, men har små blødd litt hytt og pine selv om jeg har gått på p-piller-:( jeg må inn på ul på tirsdag for å sjekke slimhinnen, får håpe ikke det blir noe tull med spray starten som også skal starte neste tirsdag. Huff no ble jeg litt nervøs.

Sommeren har tydeligvis gjort godt her i huset og jeg har et lite hjemmelaget mirakel i magen <3 så da blir det ikke noe forsøk på oss i september... men kommer nok til å gløtte innom her for det om, for å se hvordan det går med alle de søte damene her :)

Masse lykke lykke til dere alle!!

*sender over litt babystøv*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...