Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi skal i gang med nytt ferskforsøk i september. Det blir søskenforsøk. Vi hadde ferskforsøk i 2009. Har vært gravid 4 ganger og mistet 3 , og har endt opp med ei nydelig frøken som nå er 14 mnd. Flere som skal i gang i september. Vi har fått uke 38 som ca datoer. :) vi holder til på at.olav, men bor på østlandet. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143947875-september-2012/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg hører også til på St.Olav, skal i gang med vårt første ivf-forsøk i september. Jeg har heldigvis veldig stabile sykluser, så jeg har da fått en ul-time den 5. oktober. Jeg skal i gang med lang regime, skal da ringe inn mensen i august. Spennende tid i vente :D

Så heldig du er.. Jeg har mens 3-4 ganger i året.. Men har fått tabletter for å starte mens. Så får forhåpentligvis mens ca 4-5 september.. :) skal ha kortregime jeg da.. Lang regime funket ikke for meg. Første Ivf for dere da..spennende. :)

Må bare innrømme å si at jg har vært helt i kjellern noen uker nå. Først neg frys også i tilegg fulle lister og får ikke forsøk før i september. Det er jo bare snakk om en syklus lenger, men for meg betyr det jo den mnd mye. Men kanskje er det godt med en lang hormonfri sommer. Og DET er jo alltid muligheter for å klare det på egenhånd også:)

Annonse

Jeg må ærlig innrømme at jeg har sett på ivf som "fasiten" for oss. Men er nå virkelig redd for at det ikke lykkes, hva skal vi gjøre da??Jeg har vært her på bim en stund, og har sett hvor mange som strever med ivf. Krysser alt jeg har for at det snart blir vår tur :)

Hei! :) Etter SA på torsdag, blir det ny runde med fryseforsøk med oss også i september. Har hatt tre SA tilsammen nå (mellom fullførte svangerskap) og skal få klexane på neste forsøk. Skal også til hysteroskopi og ta blodprøver i august, starter etter påfølgende mens ibegynnelsen av september. Føler det er fint å bli tatt alvorlig og at de sjekker ting opp :)

Håper du kommer inn før, Løvemusen så du slipper å vente så lenge :)VAr det ikke et håp for det?

Håper for oss alle at dette blir gullmåneden, og at gullegga vokser seg store og sterke i magene våre utover vinteren og våren! <3

Skal bli koselig å henge her inne med dere når ting nærmer seg :)

Endret av En to og tre
  • 3 uker senere...

Annonse

Trist at det gikk som det gikk meg deg En to og tre! Håper som deg på at september er gullmåneden:)

Kjekt at du vil skravle med oss september damer Cornflake:) tiden fram igjennom vil forhåpentligvis fly avgårde...

EnG+1 så spennende! Hvor holder du til? Krysser fingre for at du slipper igjennom ivfkarusellen og klarer det selv i ventetiden!

God helg til alle dere flotte damer <3

Slenger meg med her jeg også. Skal starte med nesespray i slutten av august og var ul time 21.sept. Er vårt 2. IVF forsøk, holder til i Tromsø-:) mannen har bursdag 25.sept så hadde vært litt artig om vi fikk innsett den datoen. Har stor tru på september mnd-:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...