Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #1 Skrevet 20. juni 2012 Hei hei Lurte på om det er noen som har erfaring med ustabil syklus og negative EL tester? Syklusene mine har de siste 3 gangene vært på 52, 58, 53 dager og venter nå TR på fredag (dersom det stemmer). Startet med EL tester ca 14 dager etter sist mens, men alle har vært negative. Er ikke gravid såvidt jeg vet ettersom testene jeg har tatt har vært negative..Men kan jeg ha hatt EL selv om testene ikke har slått ut? *letter oppgitt prøver*
cindy85 Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Jeg og mannen min prøvde i mange mange mder. Til slutt begynte jeg virkelig å bli lei, så jeg bestemte meg for å teste hver dag igjennom hele syklusen.. Hadde veldig ustabil syklus..da fant jeg EL helt på bærtur, men ble jaggu meg gravid også.. Brukte billigstrimmler og monitor hver dag.. Verdt strevet, er 17 u nå.. Jeg var på nippet til å begynne på pergo og utredninger etc.. Men jeg ville prøve en siste md å gå virkelig inn for å finne EL.. Uansett hvor mange tester jeg skulle bruke..lykke til det sitter til slutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå