Anonym bruker Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 driver å skal ta lappen. øver på nette. har prøvd den prøven nå 4 ganger og ikke bestått. nå vil jeg bestå.. har hatt så lite som 1 feil på nette nå. føler meg klar for å prøve. men koster 550 kr. og vil ikke kaste bort penga. noen med erfaring+??
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #2 Skrevet 20. juni 2012 Spørs vel på hvilken side du har klart det. teoriprove er veldig enkel. Skal du ha den som er mest lik den ordentlige- så må du øve på teoritentamen.no - den skal visst være ganske så lik;)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Synes alle nett-testene er ulik den egentlige teoriprøven. Besto ikke teorien før 3 gang.. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Jeg ville nok stått flere ganger på flere teori-nettsteder før jeg brukte penger på "the real thing"
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 Må du ha alt rett på nettet for å stå? Siden du skriver at du ikke står men har så lite som 1 feil. Eller har du 1 feil for masse til å stå? Hadde rett og slett bare brukt et par dager til å prøve meg frem på nettet og så tatt den Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå