Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Til dere som til tider har uten hud før svngerskapet.

Har dere mer eller mindre kviser nå?

Får som regel alltid kviser før menstrasjon og med mitt første barn hadde jeg mye mindre. Hat hatt flere aborter og da fikk jeg plutselig kviser før jeg mistet. Merkelig sammenheng forøvrig...:()

Nå har jeg begynt å få kviser her og der og er i uke 5...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143947794-mer-eller-midte-kviser-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har utrolig nok mindre kviser og finere hud!

Men jeg gikk det meste av ungdommen med ganske fin hud, men så begynte jeg på hormoner for to år siden når jeg slet med å bli gravid, og vært litt av og på hormoner etter det, men hatt masse kviser jevt de siste to åra. Men etter at jeg ble gravid ble det merkelig nok mindre! Men nå er jeg bare 6+5 da, så det er tid til å få en oppblomstring enda... :P

Annonse

Jeg har hatt endel uren hud, men har fått det under kontroll de siste par årene. Nå derimot, etter at jeg ble gravid (9+4) har jeg blitt veldig plaget igjen. Småkviser i ansiktet og veldig blank hud, men verst er det med masse kviser på brystet og ryggen.. Om noen har gode tips tas de imot med takk!

Endret av Hhns

Jeg hadde masse kviser da jeg var gravid med gutten min, og ingen kviser da jeg var gravid med jenta. Så jeg har tenkt at jeg kanskje reagerte på testosteronet fra gutten, men ser over her at andre har hatt finere hud med gutter i magen. Så hvem vet. Denne gangen gar jeg begynt å få kviser igjen. Er nå i uke 12. Får vente og se om det blir gutt da.... Eller om det bare er tilfeldig.

Jeg har ca aldri hatt mer en en kvise om gangen og veldig sjeldent. Nå er jeg 7 uker og har masser av småkviser på beggesidene av nesen og nederst i pannen mellom brynene. Har aldri hatt slik før, så ble ganske forfær når jeg så meg i speilet;)

men jeg må bare si at etter mange års prøving og et år med ivf forsøk, så tåler jeg virkelig litt kviser;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...