Eeniemeenie Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Hvilken bilstol har dere til 3-4 åringer? Min jente er stor for alderen. Rundt 109 cm og ca 18-19 kilo.. Hvilken bilstol skal man velge da tror dere? De fra 9-36 kilo kan jo kun brukes forovervendt og ser stive ut å sitte i..
Eeniemeenie Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #2 Skrevet 19. juni 2012 Hvilken bilstol har dere til 3-4 åringer? Min jente er stor for alderen. Rundt 109 cm og ca 18-19 kilo.. Hvilken bilstol skal man velge da tror dere? De fra 9-36 kilo kan jo kun brukes forovervendt og ser stive ut å sitte i.. Forresten er hun 3,5 år.
kamik Skrevet 20. juni 2012 #3 Skrevet 20. juni 2012 Anbefaler britax max-way, pluss-test-godkjent til 25 kg. Min gutt, snart fire år, og omtrent på størrelse med din jente sitter fint i den. Den er bakovervendt. Bruker den en stund til, så blir det beltestol når lillebror overtar britaxen. Vi har forresten montert setet i midten bak. Han er selv fornøyd med setet sitt, sitter fint og hodet tipper ikke forover når han sovner heller. I hvert fall ikke like lett som i be safe-setet han hadde før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå