Gå til innhold

Magen er blitt så stor / stor baby?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er i uke 24 og har en diger ballong til mage! Føles som 7/8 mnd...Er min nr 2. Men ungen er visst normal størrelse - går ganske ofte til UL pga andre ting.

Jeg har svai i korsryggen og er ellers ganske smal i livet - så det er ikke så mange steder å "gjemme" magen...

Samme her - uke 24 med nr. 2, og jeg synes eg hele tiden har sett ut som om jeg er minst en mnd lengre på vei enn det jeg er! Men alle mål er normale, så tenker at jeg bærer utenpå.. Er ganske kort, så er ikke så mye plass noe annet sted enn utover :)

Går med nr 3 sjøl og det var rundt den tida at magen min rykte til. Men så roa den seg nokre veker.

Mi erfaring er at den vokse i rykk og napp. Så noen ganger føles den stor. Andre ganger passe. Er forresten 33+3 no

Magen kom veldig plutselig her rundtom samme tid som du beskriver HI. Da kommer livmora mer opp og babyen begynner og vokse mer jevnt ;) Var kjempestor sist uten at ungen veide mer enn 3500 så tror det kommer mye ann på vannet som er rundt i kroppen ;)

Annonse

Er 21+0 i dag, og magen har vokst voldsomt den siste tiden. Det startet rundt uke 17-18 :)

Det har vært sånn at sambo og mamma har sett forskjell over en helg!

Har en bra kule her nå :)

Jeg fikk satt termin 4dager fram. Jeg vet jo på hvilke dager det kan ha skjedd, så føler jeg har fått litt gratis.. Men det betyr jo at en får hjelp tidligere ved evt overtid. :) (som er vanlig i min familie, ser det ut til. ;))

Er 21+0 i dag, og magen har vokst voldsomt den siste tiden. Det startet rundt uke 17-18 :)

Jeg fikk satt termin 4dager fram. Jeg vet jo på hvilke dager det kan ha skjedd, så føler jeg har fått litt gratis.. Men det betyr jo at en får hjelp tidligere ved evt overtid. :) (som er vanlig i min familie, ser det

ut til. ;))

Ja sånn sett så er det jo greit at jeg senest går 3/4 dager over termin men dah er det også mindre sjangs at jeg kommer igang av meg selv...;)

Jeg fikk satt termin 4dager fram. Jeg vet jo på hvilke dager det kan ha skjedd, så føler jeg har fått litt gratis.. Men det betyr jo at en får hjelp tidligere ved evt overtid. :) (som er vanlig i min familie, ser det

ut til. ;))

Ja sånn sett så er det jo greit at jeg senest går 3/4 dager over termin men dah er det også mindre sjangs at jeg kommer igang av meg selv...;)

Jeg kommer til å ta modningsakupunktur regner jeg med. Heller det enn å settes i gang medisinsk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...