<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 hvilken amme te? bringebærkapsler vs bringebær te? når skal man begynne med det?
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Det her er min tredje graviditet. Har aldri hatt behov for ammete. Oppdaga først bringebærbladkapslar ved ein tilfeldighet på forumet den her gangen. Starta med det rundt uke 30. Tar det på kvelden ved leggetid sammen med trankapslane mine,
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2012 ok da skal jeg dra ut å kjøpe meg det helsekosten?? har venninner som har brukt amme te å vært veldig fornøyde, tenkte å kjøpe det sann i tilfelle,men veit ikke hvem merke som er best
b77h Skrevet 19. juni 2012 #5 Skrevet 19. juni 2012 Ammete innholder urter ol som er m på å stimulere melkeproduksjonen. Og noen hjelper også mot kolikk (var det fenikkel??). Noen år siden sist, så jeg husker ikke helt. Men kjøp på helsekost, der har de mye bra + det er økologisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå