Snart til 2 gutter:-) Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Har 10uker ogjen å skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut. Det gjør vondt i bekkenet,sure oppstøt, super vondt i tarmen, full av luft og humøret er veldig lavt. Synes dette er veldig vanskelig da jeg har en sønn på 6 år jeg gjerne vil fungere for..har ligget i senga i to dager nå! Kan noen gi meg energi....og tips på hvordan jeg skal komme meg igjennom!!!!!!
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Ingen trøst å få her, annet enn at vi er flere som føler det på samme måte :-( jeg har "bare" 6 uker igjen, men det føles som 6 mnd :-( har egentlig haugevis med ting jeg skulle og burde gjøre men får ikke gjort noe som helst :-( skal vi spole litt fremover???
Taibinato Skrevet 19. juni 2012 #3 Skrevet 19. juni 2012 Jeg opplevde at det var forfeeeerdelig slitsomt med halsbrann, bekken og tarmer fram til ca uke. 33 eller noe. Da ble det faktisk bedre. Nå har jeg ikke hatt halsbran på mange mange uker, og bekkenet gjør ikke lenger så vondt at jeg gråter ved minste bevegelse. Så, det er håp! Selv om det fortsatt er tungt fordi man blir større, så kan faktisk noen av plagene forsvinne!
BABY-JENTE Skrevet 20. juni 2012 #4 Skrevet 20. juni 2012 Halsbrann og andre plager kan komme og gå :-) Ellers kan jeg anbefale akupunktur...
Lirest Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 De sier at bekkenet ofte blir mye bedre når hodet fester seg så jeg åpner på det. :-) Jeg har 12 uker igjen og har en sønn på 16 mnd som ikke har barnehageplass så det er utrolig slitsomt. Utrolig hva som går når man må. Må bare tenke at det er verdt det og at det går over. :-)
Drammensjente Skrevet 20. juni 2012 #6 Skrevet 20. juni 2012 Jeg har også 10 uker igjen og formen varierer veldig fra dag til dag. Noen dager kommer overskuddet bare av seg selv, mens andre dager får jeg ikke gjort noen ting. Vi får trøste oss med at vi tross alt er kjempeheldige som får slike flotte nurk
Snuppelupp1988 Skrevet 20. juni 2012 #7 Skrevet 20. juni 2012 Herlige å høre andre ha det sånn Jeg prøver å klage minst mulig, men selv med 11 uker igjen ca så syns jeg tiden kan gå mye fortere, Bekkene henger, lille gutt som sparker meg gul og blå (farge kart på min litt ømme mage), en lege som vil sykemelde meg 100 % pga arbeidsituasjon, men som sjef klarer jeg ikke å slippe taket pga ingen kan ta over etter meg på jobben. Så klart ledelsen sin oppgave, men vanskelig nok. Er egentlig fornøyd bare jeg klarer å komme meg opp av senga på morran Så lenge leve tålmodigheten
surikat Skrevet 20. juni 2012 #8 Skrevet 20. juni 2012 Har 10uker ogjen å skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut. Det gjør vondt i bekkenet,sure oppstøt, super vondt i tarmen, full av luft og humøret er veldig lavt. Synes dette er veldig vanskelig da jeg har en sønn på 6 år jeg gjerne vil fungere for..har ligget i senga i to dager nå! Kan noen gi meg energi....og tips på hvordan jeg skal komme meg igjennom!!!!!! Lite trøst å gi men jeg har litt over 11 uker igjen til termin og jeg er også fryktelig lei. Vondt i rygg,smerte ned i fot,halsbann/sure oppstøt og til tider kvalm. Og humøret er dårlig!.. Ingen dans på roser å ga gravid,det er helt sikkert,men det er den eneste måten å sette barn til verden på så da har en ikke valg,viss en vil ha barn... men du verden så mye enklere alt hadde vært om de bare kunne komt med storken;) Uansett lykke til videre og stå på! Skjønner deg så godt!
MammaElisabeth Skrevet 20. juni 2012 #9 Skrevet 20. juni 2012 Jeg er i uke 36 nå, i uke 34 forsvant all halsbrann og bekkenet ble bedre. Så jeg er faktisk i bedre form nå, bortsett fra at det er mye tyngre å bevege seg. Men heller tung med fint bekken
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 20. juni 2012 #10 Skrevet 20. juni 2012 Samme som mamma Elisabeth her, 36 uker nå og har sjelden halsbrann lenger og andre plager som og har blitt bedre. Tyngre er det dog og magen mer i veien
MammaElisabeth Skrevet 20. juni 2012 #11 Skrevet 20. juni 2012 Samme som mamma Elisabeth her, 36 uker nå og har sjelden halsbrann lenger og andre plager som og har blitt bedre. Tyngre er det dog og magen mer i veien Magen er litt i veien ja, å bevege seg rundt blant folk på for eksempel kafé er ganske komisk. Kommer seg ikke forbi og dunker borti alt. Går konstant med en flekk på magen fra mat også, men det hører vel med kan nemlig bare glemme å bøye meg over asjetten nå
Sunnybeach4gull :) Skrevet 22. juni 2012 #12 Skrevet 22. juni 2012 Er det ingenting som hjelper mot plagene dine da? Du kjører på med samarin, Gaviscon, Titralac osv for halsbrannen? Du er 30 uker på vei nå ja? Om noen uker synker nok magen og det blir lettere for deg mht halsbrannen. Går du til fysioterapeut for bekkenplagene? Er du mye forstoppet eller er det bare luft? Håper du snart vil føle deg bedre Sliter selv mye med kvalme ennå, halsbrann og hodepine, men prøver tenke at det ikke er så lenge igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå