stiiiiina Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Bestemte meg for å bruke bidronninggele i 3 pp, så jeg startet med bidronninggele første mensdag, og tok det i litt over en uke, for jeg var usikker på sykluslengden min. Har ikke helt stabil mens, kan variere fra 30-36 dagers syklus, men ut fra forrige syklus skulle jeg ha el ca 20. mai, og mens den 3. juni ca. Er i dag den 19. juni og jeg har ennå ikke antydning til verken el eller mens... Hva skjer?? Noen med erfaring ved bruk av bidronninggele?
babysyk_74 Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 jeg brukte bidronning gele i min 3 pp.El ble 1 uke forsinket,men jeg ble også gravid:)Jeg er nå i min 12 uke
stiiiiina Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2012 ÅÅ, gratulerer med spiren! :-D Jeg vet ikke om jeg har hadd el ennÅ, men har før kjent el smerter Å det har jeg ikke gjort denne syklusen. Det er 3-4 uker siden jeg skulle ha el..
Trultetryne Skrevet 19. juni 2012 #4 Skrevet 19. juni 2012 (endret) Jeg brukte det i en syklus i fjor sommer og da ble EL ca en uke forsinket. Jeg droppet det i neste syklus (som var normal) og da ble jeg gravid Har ei lita snuppe på 6 uker her nå Endret 19. juni 2012 av Rina har to småjenter
Bonanza Skrevet 20. juni 2012 #5 Skrevet 20. juni 2012 ÅÅ, gratulerer med spiren! :-D Jeg vet ikke om jeg har hadd el ennÅ, men har før kjent el smerter Å det har jeg ikke gjort denne syklusen. Det er 3-4 uker siden jeg skulle ha el.. Jeg har ikke fått noe kluss med syklus etter bruk av bidronninggele . Men denne pp merket jeg ikke el smerter(som jeg alltid har!), og var sikker på at det var en syklus uten EL. Var skikkelig misfornøyd med kroppen, rett og slett . Så viser det seg at jeg har blitt gravid, så el har kommet stille denne pp, muligens også tidlig. Fikk også negative EL tester fra dag 11 t.o.m dag 15. Da gadd jeg ikke teste mer.... Har alltid fått positiv el test på dag 11-12.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå