Gå til innhold

DETTE må være skyggestrek vel???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Trulte med to små
Det er bra snuppi hold håpet oppe! Ingen mens er det viktigste! Også har du positivt på forskjellige tester??? Heldig!! Det er veldig godt tegn! Er det farge på strekene dine? Nå som jeg er ute hejer jeg bare på deg!!

Ja,men mensen kom ikke før etter medisinslutt ved forrige fryseforsøk heller...jeg fikk kun et par bloddråper nå på RD 12 det var alt.

Det er svak farge på de fleste tror jeg, men jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal kalle de.

Hadde jeg fått en sånn så svak på selve testdagen så hadde jeg ikke visst hva jeg skulle ha svart de i Porsgrunn ;) Jeg er muligens LITT gravid??? ;) ;) ;)

Jeg hadde ikke lyst til å gi deg helt opp enda men...<3

Kan bare si masse lykke til i morgen!

Gjest Løvemusene

Tusen takk!

Min teori? Egget ditt er himla tregt. Du hadde festebløding 12 dpo. Derfor har du fortsatt bare svake tester! Hørtes i hvertfall veldig ut som festeblødning! Googla om den kan komme så sent?? Skal gjøre litt research for deg i morra, for nå er d bedtime. Har du forresten tatt blodprøve?? Nattaklem og heja heja ;-)

Gjest Trulte med to små
Tusen takk! Min teori? Egget ditt er himla tregt. Du hadde festebløding 12 dpo. Derfor har du fortsatt bare svake tester! Hørtes i hvertfall veldig ut som festeblødning! Googla om den kan komme så sent?? Skal gjøre litt research for deg i morra, for nå er d bedtime. Har du forresten tatt blodprøve?? Nattaklem og heja heja ;-)

Tusen takk! Så snill du er! Jeg har ikke undersøkt så mye ang det for jeg trodde ikke det var mulig at egg festet seg så sent. Satte jo dessuten inn 2 så da må jo det ene ha gått til grunne. Jeg får bare vente og se en stund til og har ikke tatt blodprøve enda. Det måtte jeg be om forrige gang da det var så mye tull med testene og da var hcg på under 2!!! Det var ikke mye å skryte av nei! ;)

Natta her også nå! God klem til deg :)

Gjest Løvemusene

Jeg finner ikke så mye info om det, men folk har opplevd såkalt "festeblødning" da mensen skulle ha kommet. Inkludert meg selv den gangen jeg ble gravid i 2007. Jeg fikk en bitte liten blødning på papiret den dagen jeg skulle hatt mensen. Trodde at nå kom den. Kom ingenting. En uke senere testet jeg positivt. Eller som du sier, kanskje det ene egget gikk til grunne. Mange muligheter.

Du er veldig tolmodig!! Jeg ser på blodprøven i dag som the end, finito, ikke noe mer testing og tull. Hadde ikke taklet en dag til i uvissthet med svakt positive tester...... flink du!!

Gjest Trulte med to små
Jeg finner ikke så mye info om det, men folk har opplevd såkalt "festeblødning" da mensen skulle ha kommet. Inkludert meg selv den gangen jeg ble gravid i 2007. Jeg fikk en bitte liten blødning på papiret den dagen jeg skulle hatt mensen. Trodde at nå kom den. Kom ingenting. En uke senere testet jeg positivt. Eller som du sier, kanskje det ene egget gikk til grunne. Mange muligheter. Du er veldig tolmodig!! Jeg ser på blodprøven i dag som the end, finito, ikke noe mer testing og tull. Hadde ikke taklet en dag til i uvissthet med svakt positive tester...... flink du!!

Tusen takk for hjelpen! Det er jammen ikke lett å si nei, men jeg får bare se det an hva jeg gjør. Det er den uvissheten som er så fæl og man blir helt oppslukt i testing ( hvertfall gjør jeg det og det er IKKE bra ) Jeg vet det er så tullete men....

Lykke til i dag! Jeg hadde håpet at det hadde gått fint jeg! ;)

Annonse

det er tullete, men det er jo virkelig nesten umulig å la være. når det er THE ONE thing som du ønsker deg... åååååh som man drømmer om å kunne få en skikkelig positiv! jeg har aldri hatt noe som helst utslag på testene, og jeg sitter ofte å tenker på hvordan det øyeblikket vil være når man får utslag, når man får det bekreftet av blodprøve og når man får se nurket på ultralyd for første gang. jeg har seriøst begynt å grine ved flere anledninger ved bare å tenke på det. vet at jeg kommer til å være helt fra meg av glede. og da er det ikke rart at man ikke klarer å styre seg fra å teste!

måtte det ha vært en "positiv årsak" til den lille blødningen på rd12 slik at det faktisk er liv der inne, men at det bare ikke helt har lyst å avsløre sin eksistens enda :)

Gjest Trulte med to små
det er tullete, men det er jo virkelig nesten umulig å la være. når det er THE ONE thing som du ønsker deg... åååååh som man drømmer om å kunne få en skikkelig positiv! jeg har aldri hatt noe som helst utslag på testene, og jeg sitter ofte å tenker på hvordan det øyeblikket vil være når man får utslag, når man får det bekreftet av blodprøve og når man får se nurket på ultralyd for første gang. jeg har seriøst begynt å grine ved flere anledninger ved bare å tenke på det. vet at jeg kommer til å være helt fra meg av glede. og da er det ikke rart at man ikke klarer å styre seg fra å teste! måtte det ha vært en "positiv årsak" til den lille blødningen på rd12 slik at det faktisk er liv der inne, men at det bare ikke helt har lyst å avsløre sin eksistens enda :)

Ja,jeg tenker ofte som deg ang hvordan det må være å se et lite bankende hjerte på UL. Jeg har vært gravid en gang med sterk strek med spontanaborterte rundt uke 11 tror jeg det var.

Jeg har jo fått disse rare testene ved flere anledninger og blir like giret hver gang.

Tok blodprøve i dag for sikkerhet skyld og får svar i morgen. Jeg regner med at prøven er negativ, men det skal uansett bli godt å få et konkret svar å forholde seg til.

Jeg håper du lykkes snart og får ønsket ditt oppfylt! <3

blir alltid like trist når folk forteller at de har opplevd SA. jeg kan nok ikke forestille meg hvor vondt det er å oppleve det, selv om jeg tenker på det med den største skrekk. det må være ekstra vanskelig for de som har prøvd en stund, for ikke å si de som har prøvd assistert befruktning lenge.

uff, nei, kan ikke tenke på det nå. må fortsette å tenke positive tanker og sende positiv energi din vei for å få det riktige resultatet på blodprøven! skjønner så godt at det er vanskelig å slippe taket og trua på at blodprøven likevel kanskje kan være positiv. i noen tilfeller har det jo faktisk også skjedd at man har blitt veldig overrasket. håper virkelig dette skjer med deg denne gangen!!

tusen takk for lykken :) skal på UL idag men frykter at noe ikke er helt som det burde være etter operasjonen. travel dag på jobb venter uansett før UL, så jeg får vel ikke tid til å bekymre meg noe mer. men tingen er... hvis jeg kan insemineres nå til mandag, så kan det hende at jeg kan få den aller aller beste 30-års presang. dette gjør meg enda mer tullete i hodet for tida, siden det hadde vært så perfekt. men, må ikke ha for store forhåpninger. må ikke, må ikke! :P

gjerne gi oss oppdatering på blodprøvesvaret. kommer til å tenke på deg i dag!!

Gjest Trulte med to små

Tusen takk jenter! :) Jeg får ikke svar før senere i dag, men snakket med en forståelsesfull sykepleier i Porsgrunn i går og fortalte "min historie" ang tidlige svakt positive tester osv og da ble jeg endelig hørt ( i motsetning til forrige mislykkede forsøk når jeg ringte ) Hun jeg snakket med i går, mente det at jeg bør nok utredes mer mht hvorfor det gir utslag på tester hver gang og ikke fester seg. Hun snakket om evnt habituell abortfare? eller noe sånn og hun skulle snakke med en lege der borte ang om det var noe mer utredning en kunne gjøre i mitt tilfelle.

Jeg ble veldig glad for dette og hun var så søt å snakke med.

Jeg har jo følt med som en hysterisk dame når jeg har slitt med disse testene og endelig blir jeg hørt. Som hun sa så mente hun at jeg var veldig fruktbar??? siden jeg får utslag på tester og attpåtil ble spontant gravid i mellomtiden.

Fruktbar har jeg ALDRI følt meg så den var ny!

Jeg og min kjære har jo prøvd å bli gravide i over 7 år, har hatt en SA/MA ? for over 6 år siden men har ikke blitt gravide etter det før i år etter at vi begynte på ivf behandling.

Jeg har en tett eggleder, mulig endometriose og pcos ( noe gynekologen mener jeg ikke har lengre? ) mannen hadde noe dårlig sædkvalitet, men den har blitt bedre!! DET GåR AN! ;)

Vi skulle egentlig ha icsi, men svømmerene fant veien greit selv og alt vel, så da ble det ivf istedet.

Jeg vet vi har gode sjanser, men det er alderen min som stresser meg mest, for jeg har bare noen år til å få det til på. Ellers forblir vi barnløse og det er ikke helt det vi ser for oss.

Vi har alikevel blitt enige om at vi sikkert vil få et godt liv uten barn også, men dette har vi diskutert og tenkt på i over 7 år, så det har vært en modningsprosess.

Vi får se hva livet byr oss ang barn, men uansett så skal det bli godt med en avklaring i dag!

Jeg håper det går bedre med deg, Løvemusen i dag og sender deg en god klem.

All i want is you, jeg ønsker deg masse lykke til på UL i dag og håper det går bra! Sender deg en god klem også :)

Lykke til til dere alle sammen!! Kan ikke forestille meg hvordan dere har det, så sterke dere er som holder ut og bevarer psyke og forhold i det hele! En stor klem fra meg til dere som venter på positiv test, må det skje dere snart!!

Gjest Trulte med to små
Lykke til til dere alle sammen!! Kan ikke forestille meg hvordan dere har det, så sterke dere er som holder ut og bevarer psyke og forhold i det hele! En stor klem fra meg til dere som venter på positiv test, må det skje dere snart!!

Takk! Ser ut til at du er heldig mht nicket ditt ;) Lykke til med graviditet ( regner med du er kommet dit ;) ) Sender en klem tilbake!

Annonse

Gjest Løvemusene

Dere skal ikke forbli barnløse, sludder og pølsevev, de tankene er bare å legge vekk med en gang. Du føder barnet ditt i 2013. Også er dere heldige som kan prøve hjemme også! Er det ikke nå dere klarer det selv nå som dere endelig har kommet til ivf? Sånn tenker jeg..... ;) Men siden jeg sa det nå så skjer det sikkert ikke meg. Gaah. Ikke si det du også ;)

ingen gode nyheter her ifra deg Lykke ser jeg i kveld, så jeg regner med at siden du ikke har nevnt noe så viste ikke blodprøven det vi håpte på... tenker på deg!!

og til deg, Løvemusen og alle andre slitere: vi skal føde barn i 2013 hele gjengen dere!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...