Gå til innhold

Forbannikum skyggestrekum!!! Hjelpe meg å tyde anyone??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene
Men Løvemusen da, du må jo ha testene klare, vi var innstilt på å få oppdatering nå i morges!! ;)

LOL jeg vet, men svidde jo av både en CB og CBD i går når jeg kom hjem, meningen var å spare CBD til i dag tidlig, men ble så gira da jeg så et svakt kryss på CB :P

Unnskyld skal ikke gjenta seg, hihihi.

Gjest Løvemusene

Å holde meg i 8 timer og tørste i hjel hele dagen var nok helt unødvendig. Fikk klin lik test som i gÅr, svak positiv. PÅ rugedag 13. SÅ da er det 100% sikkert, jeg har kun hatt en kjemisk graviditet.

Typisk nok har lab'n pÅ legesenteret mitt feriestengt i morgen, sÅ jeg mÅ kjøre helt ned til Riksen Å ta blodprøva, bare for Å bevise at det gikk til helvete, slik at de kan gi meg plass for fryseforsøk.

Second. Jeg kommer aldri til Å bruke CB+ noen sinne igjen.

HÅper dere andre hadde mer vellykka runder enn meg.

Annonse

hei! ikke heeelt sikkert vel?? jeg snakket m Porsgrunn idag og sa jeg hadde pos test igår og idag, ho spurte om strekene var sterke. da jeg sa de var nesten like som kontroll streken sa ho at det kunne være tegn på at d var to inni der siden streken var så sterk så tidlig!?! så hvis d er uvanlig m sterk strek på rd 13 og 14 må d vel bety at d forts erhåp for deg?? ja!!

venter forts på svar på blodprøve jeg og da........

jeg håper fortsatt for deg!! :)

hei! ikke heeelt sikkert vel?? jeg snakket m Porsgrunn idag og sa jeg hadde pos test igår og idag, ho spurte om strekene var sterke. da jeg sa de var nesten like som kontroll streken sa ho at det kunne være tegn på at d var to inni der siden streken var så sterk så tidlig!?! så hvis d er uvanlig m sterk strek på rd 13 og 14 må d vel bety at d forts erhåp for deg?? ja!! venter forts på svar på blodprøve jeg og da........ jeg håper fortsatt for deg!! :)

Hva...?? Satte du inn to egg da eller?

Jeg hadde knallstrek fra dag 11 eller 12 tror jeg, det betyr vel ikke tvillinger?? Med bare ett egg satt inn??

jeg satt inn 2 ja, jeg hadde bare to som overlevde og ingen på frys noen av forsøkene.. nei det trenger ikke bety at det er 2, noen skiller ut hcg tidligere enn andre også. noen får ikke pos test før rg 16 el 17 så det er jo så forskjellig!

det er jo mulig for deg å få eneggede tvillinger, men er ikke stor prosent sjanse;)

jeg satt inn 2 ja, jeg hadde bare to som overlevde og ingen på frys noen av forsøkene.. nei det trenger ikke bety at det er 2, noen skiller ut hcg tidligere enn andre også. noen får ikke pos test før rg 16 el 17 så det er jo så forskjellig! det er jo mulig for deg å få eneggede tvillinger, men er ikke stor prosent sjanse;)

Okay, jeg tenkte det var usannsynlig ja... Men hadde ikke sagt nei takk!!! :) :)

Annonse

hihi du skal vel snart på ul?der kan de se hvis det er 2 ;) jeg fikk time fredag 13!!!!!!! oohhh;)

Hehe, fredag 13, lykkens dag fra nå av!! :)

Jeg har ul på mandag, tiden går så sakte, så redd for at noe er galt...

vi håper vel alle på at monky sitt forslag til forklaring stemmer! eller i det minste at blodprøven din (løvemusen) likevel blir positiv! :) sender masse lykkestøv din vei!

tenker på dere alle ganske mye når jeg ikke sitter foran dataen om dagen og håååååper at dere lykkes. når jeg først får tilgang til dataen går jeg kjapt inn for å sjekke eventuelle oppdateringer. er fortsatt ganske ny på å følge tråder da, så sliter litt med å få med meg all informasjon og holde styr på ting som blir skrevet. but anyway, det hadde vært så utrolig kjekt om det kom gode nyheter fra dere! å høre at de som sliter får det til føles nå veldig som en ekstra "boost" som øker trua mi på at jeg også kan lykkes, om jeg bare står på :)

Gjest Løvemusene

Tusen takk jenter... men her er nok trua borte. Blir fryseforsøk langt ut på høsten pga lang kø på Riksen. Bare håper tanta kommer snart, for det blir vel ikke mindre fullt med tiden...

all i want is you, tusen takk for fine ord, og selvfølgelig ønsker jeg deg det samme tilbake, det fortjener du, vi, alle. Er så utrolig urettferdig hva vi må gjennom, er bare helt ubegripelig... står virkelig respekt av dere jentene som har vært gjennom prøverør mange ganger og flere år med mislykkede forsøk. Forstår ikke hvordan man forholder seg så sterk.

Masse lykkestøv tilbake <3

Gjest Trulte med to små

Huff,så trist da! Jeg føler med deg! Det er nok det samme med meg, men jeg er på RD 16 i dag og testene har vist kjempesvakt utslag, opp og ned fra RD 12 tror jeg det var. Hadde gitt opp, men ble så forvirret igjen.

Jeg har masse billigtester så jeg må bare teste noen dager til eller til jeg evnt får mensen. Føles ut som om den kommer hvert øyeblikk...

Gjest Løvemusene

Syns d er veldig rart om kjemisk skal gi utslag så sent egentlig?? Egget er jo 18 dager gammelt nå og burde vel ha dødd for lenge siden om den ikke fikk feste! Men i stedet gir det utslag på flere tester??? Å nei du, jeg har troa på deg!!! Eh gir meg i hvertfall ikke med å heje på deg før en eventuell tante!!

Gjest Trulte med to små
Syns d er veldig rart om kjemisk skal gi utslag så sent egentlig?? Egget er jo 18 dager gammelt nå og burde vel ha dødd for lenge siden om den ikke fikk feste! Men i stedet gir det utslag på flere tester??? å nei du, jeg har troa på deg!!! Eh gir meg i hvertfall ikke med å heje på deg før en eventuell tante!!

Heheee...Jeg hadde fryseforsøk så egga regnes vel som 16 dager eller? De ble tint opp samme dag.

Ja,enten får tanta komme Nå eller la være! Kjedelig å føle den kommer og gå rundt som en hormonell pulverheks ;)

Takk for heiing, så skal vi se hvor gøy det blir i morgen ;) Hmmmm....

Nattinatt!

Gjest Løvemusene

God morgen solstråle!

Dette blir en spennende dag for oss begge. Eller mest for deg, jeg venter bare på et negativt resultat, så det er overgjort. Har vært å tatt blodprøve hos Riksen, får svar kl. 13.30. Endelig kan jeg gå videre etter det.

Aner ikke hvordan man egentlig teller dagene til fryseegg? Kommer ann på hvor lenge de lå før de ble fryst ned og om de dagene telles med. Er det vanlig at tanta di kommer sent da?

Idag har jeg vært skikkelig heks og, aner ikke hvor sinnet kommer fra, men jeg er klin kokos forbanna idag. Stakkars mannen i dag tidlig...

God morgen solstråle! Dette blir en spennende dag for oss begge. Eller mest for deg, jeg venter bare på et negativt resultat, så det er overgjort. Har vært å tatt blodprøve hos Riksen, får svar kl. 13.30. Endelig kan jeg gå videre etter det. Aner ikke hvordan man egentlig teller dagene til fryseegg? Kommer ann på hvor lenge de lå før de ble fryst ned og om de dagene telles med. Er det vanlig at tanta di kommer sent da? Idag har jeg vært skikkelig heks og, aner ikke hvor sinnet kommer fra, men jeg er klin kokos forbanna idag. Stakkars mannen i dag tidlig...

Jeg heier fortsatt på deg ;) ;) GO lions :D

Gjest Trulte med to små
God morgen solstråle! Dette blir en spennende dag for oss begge. Eller mest for deg, jeg venter bare på et negativt resultat, så det er overgjort. Har vært å tatt blodprøve hos Riksen, får svar kl. 13.30. Endelig kan jeg gå videre etter det. Aner ikke hvordan man egentlig teller dagene til fryseegg? Kommer ann på hvor lenge de lå før de ble fryst ned og om de dagene telles med. Er det vanlig at tanta di kommer sent da? Idag har jeg vært skikkelig heks og, aner ikke hvor sinnet kommer fra, men jeg er klin kokos forbanna idag. Stakkars mannen i dag tidlig...

God morgen!

Jeg tok en billigstrimmel ca 04.30 da måtte jeg på do. Og den så jeg ingenting på. Tok en for en time siden og den kan man såvidt skimte "noe" på. Såpass lite at samboeren min fant frem FORSTøRRELSESGLASSET faktisk! ;) Det kan like gjerne være "rufler" i testen ( ujevn overflate? )

Da kan du jo selv tenke deg heheee... Dette er så villt at!

Jeg kan ikke skjønne at dette kan være noe i det hele tatt. Det har nok vært, men jeg tror det er kjemisk.

Jeg vurderer å bare slutte på medisinene og vente på mensen, men må innrømme det sitter litt langt inne.

Jeg pleier å ha menssyklus på 28-35 dager sånn ca så den er jo ikke helt jevn. Ved ferskforsøk begynte jeg å blø på dag 12. Hadde testet svak positivt fra dag 8-9 da, men så ble de negative igjen.

Jeg ønsker deg masse lykke til i dag og si ifra hvordan det går med deg! :) Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...