Gå til innhold

Forbannikum skyggestrekum!!! Hjelpe meg å tyde anyone??

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene

Tredjedagen med samme forbanna skyggestrek på vanlig CB. Idag på RD 10/12 DPO.

Den er bittelitt sterkere enn i går. Når jeg så denne, så fikk jeg en god følelse, den er jo blå, bred og den kom med en gang jeg tok testen, ikke etter en stund. Så derfor tok jeg en digital CB, som kasta "inte gravid" i trynet mitt, og det kjentes ut som å bli fika til. :(

Ser dere streken? Hva tror dere? På det andre bildet har jeg demontert testen for å se nøyere på streken.

post-823152-0-07811000-1340120908_thumb.jpg

post-823152-0-03753900-1340120922_thumb.jpg

Fortsetter under...

Ser en svak strek på begge testene, ligner den første jeg fikk positiv på... tror jeg var 11 dpo da.. nå er jeg i uke 23 =) men vil jo ikke gi deg falske forhåpninger, vet at CB kan gi skyggestreker, derfor kutta jeg ut å teste med den når vi prøvde!

Endret av frøkenblipp
Gjest Trulte med to små

Dette MÅ jo være mer en en skyggestrek!!! Vittig, for jeg skulle akkurat legge ut bilde om det samme og DA kan du snakke om skyggestrek for min er helt umulig! Bare se!

Jeg fikk negativ A1 test til morgenen i dag og denne pÅ dagen.

Jeg er pÅ RD 15 og har vel slÅtt meg til ro med at jeg IKKE er gravid.

Du er nok det vil jeg tro! ;)

Litt ute av fokus det demonterte bildet, men ser absolutt en strek på det første!

Og den har vært svakere tidligere? Så den blir sakte men sikkert svakere? Prøv igjen i morgen så håper vi på ENDA sterkere!!! :D

Gjest Løvemusene

Så dere streken?? Omg, det er godt å høre!! Men tror dere ikke at det kan være en skyggestrek? Jeg håper det ikke er det, men den negative digitale ødela hele gleden for meg, ellers hadde jeg sitti her å trodd jeg var gravid nå... :(

Lykke, ingen tante = forstatt håp?? Hadde du bilde?

Annonse

Annonse

Gjest Løvemusene

Sitter her med tårer i øynene (haha, ja veldig sentimental om dagen :P ) Ser klart en tydelig bred strek, den Må da være positiv?!v :) Krysser fingrene for deg :)

så søt du er. Tusen takk, jeg håper den blir ordentlig positiv i morgen!

Gjest Løvemusene

Eg hadde sånn test når de var kjemisk:/ men håper for din del:) kan være svak i starten vettu:)

Ja det er det eneste jeg frykter... kjemisk graviditet. Men opplevde du at dine tester ble sterkere positive når du var kjemisk gravid? Vet du når hcg er på topp når det skjer? hilsen nysgjerrigper :)

Eg hadde sånn test når de var kjemisk:/ men håper for din del:) kan være svak i starten vettu:)

Ja det er det eneste jeg frykter... kjemisk graviditet. Men opplevde du at dine tester ble sterkere positive når du var kjemisk gravid? Vet du når hcg er på topp når det skjer? hilsen nysgjerrigper :)

(Blander meg her jeg)

På min første kjemiske husker jeg at jeg fikk sterkere tester et par dager, min ikke skikkelig sterk, men sånn at halve streken var helt tydelig. Det kan variere når hcg er på topp, i de fleste kjemiske jeg har hatt gar det vært ca 4 dager før ikm, men noen ganger på selve ikm... :/

Men det spiller ingen rolle, for DU kan fortsatt få kongestrek i morgen!!

Lykke til! <3

Gjest Løvemusene

(Blander meg her jeg)

På min første kjemiske husker jeg at jeg fikk sterkere tester et par dager, min ikke skikkelig sterk, men sånn at halve streken var helt tydelig. Det kan variere når hcg er på topp, i de fleste kjemiske jeg har hatt gar det vært ca 4 dager før ikm, men noen ganger på selve ikm... :/

Men det spiller ingen rolle, for DU kan fortsatt få kongestrek i morgen!!

Lykke til! <3

Du er god du! :) Tusen takk for info

Ja... huff... er jo derfor man i grunn burde vente til blodprøven på testdag hva, hehe. Jeg kan takke meg selv for all denne frustrasjonen siden jeg var dum nok til å teste :)

Eg fikk mer og mer positive å di holdt i 1 uke ca men ganske like før di forsvant. CB digital ble aldri positiv. Å blodprøven var negativ 2 dager etter den sterkeste testen. Fikk da beskjed om at vis de er kjemisk så kommer hcg først i blode å ferer sist fra urinen:/ men du kan være heldig så ikke tenk på de helt enda:) eg har aldri vert gravid lengre en kjemisk så eg kan berre si hvordan eg opplever de:)

Strekene mine ble sterkere en den du har der men ikke super sterke, sånn eg har fått sakt de:) men nok til at eg var overbevist:/ å eg stole ikke på noen tester:/

Gjest Løvemusene

Tusen takk for at du forklarte det for meg Yasmin. Setter jeg veldig pris på, nå er jeg bedre forberedt på negativt utfall i morgen, og torsdag som er testdag. Fikk jo også som deg, negtati Digital CB idag, det burde jo tale for seg ikke sant...

Takk for at du gjorde meg kjent på tema ;)

Gjest Løvemusene

Skal kjøpe meg nye tester på vei hjem idag også. Skal verken drikke eller gå på do disse 8 timene på jobben for mest mulig konkret svar i ettermiddag..... jeg er så spent, men har vel strengt talt innsett at dette er kjemisk pga den negative digitale :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...