VestlandsPrøver Skrevet 19. juni 2012 #1 Skrevet 19. juni 2012 Etter å ha hatt håp om å bli gravid i veldig mange år, men da uten partner har jeg og samboeren endelig klart det! Jeg prøvde "alt" de to siste sykluser før det klaffet, men følte likevel at det var litt for "lett" når den endelig satt. Derfor har jeg hele tiden hatt følelsen av at det ikke vil holde tiden ut... Jeg er nå 6+4 og har i det siste opplevde voldsomme kramper nederst i magen (rett over skambenet). I dag har det også kommet litt brunt på papiret, men har sluttet nå. Hadde heldigvis fri fra jobb i dag så har ikke tord å bevege meg ut av sengen enda... Noen som har opplevd noe tilsvarende og vet om det er farlig eller ikke?? Jeg har så lyst at det skal gå bra, men syns tiden frem til uke 8 og ul (har fått innvilget tidlig ul siden jeg har hatt store problemer med å bli gravid) går alt for sakte..
tyr82 Skrevet 19. juni 2012 #2 Skrevet 19. juni 2012 Hvis det du føler er kramper rett over skambenet vil jeg tro det er noe annet, for livmoren ligger jo godt skjult langt nedi bekkenet enda. Jeg håper i hvert fall det for din skyld! Har lest masse om at det er normalt å spotte i svangerskape og at 20% eller noe av alle svangerskap innebærer blødninger. Krysser fingra for deg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå