Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett etter uttak spydde jeg en del. Men følte meg ganske bra etter en time og dro fra sykehuset ca. kl. 11. På ettermiddagen begynte jeg å spy igjen, fikk ikke i meg verken vann eller mat. Spydde hele kvelden før jeg endelig klarte å holde på litt cola fra kl. 2 i natt til nå på mårrakvisten.

Har sluttet å spy, men føler meg helt elendig - er dette vanlig ?

Er mitt første uttak og hadde ikke forventet å bli så dårlig. Greit at det er litt smerter i magen, men å spy magesyre i mange timer tar på en sliten kropp :/

Kan det ha noe med at jeg ble litt overstimulert og burde jeg si fra til klinikken ?

Takker dere som tar dere tid å svare!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ha kontaktet klinikken for å høre, jeg ble å lettere overstimulert og spydde veldig første døgnet etterpå men så gikk det over

Skrevet

Det kan være stimuleringen du reagerer på eller kanskje bedøvelsen du fikk. Ta kontakt med klinikken hvis du fortsetter å spy eller formen blir verre.

Skrevet

Jeg ble overstimulert og spydde samme dagen som uttak men bare to ganger. Dagen etter insett spydde eg og en gang men en dag etter testdag begynte jeg å kaste opp og fortsatte i tre døgn. Om det var omgangssyke eller ivfen får eg aldri svar på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...